hallo allemaal sinds ik zwanger ben krijg ik bijna geen groete naar binnen stukjes wortel is het enige wat ik nog lekker vind en dit enkel ook alleen maar koud. warme groente vind ik niets meer aan. en word er misselijk van. Nu lijkt het me verstandig om extra vitaminepillen te slikken aangezien je wel genoeg moet binnen krijgen welke vitaminenpillen mag je hebben? gr. christiane
Ik gebruik El Mare rondom de zwangerschap. Zit in: Omega 3 vetzuren (EPA + DHA) Vitamine E Foliumzuur Vitamine D3 Calcium Magnesium
Je hebt speciale zwangerschapsvitamine-preparaten. Ik slik nu gravitamon (hier zit iets meer calcium in), daarvoor heb ik fem natal gehad. VSM heeft er geloof ik ook een. Lust je wel nog andere rauwe groenten; sla, komkommer, tomaat, paprika, witlof? Misschien kun je daar wat mee varieren... Wel goed wassen he!
haha nee ben nooit gek geweest op sla en tomaat en komkommer witlof lust ik helemaal al nie normaal echt heel gek op warme groente nu enkel alleen koude worteltjes. en af en toe stukje paprika maar ook niet te vaak
ze moeten wel speciaal voor zwangere vrouwen zijn dus als dat er niet opstaat niet nemen, er zit dan namelijk vaak teveel vitamine A in en dat is nu heel slecht voor je kindje. Ik slik Dagravit Mama & Baby, zit alles in, ook foliumzuur en hoef je maar 1 tablet per dag van te slikken en ze zijn nog mooi klein ook mocht je misselijk zijn/worden