1 op 3 vrouwen ooit misbruikt

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by Caithlin79, Oct 12, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

May 21, 2006
    6,208
    3
    38
  2. Bammetjebam

Bammetjebam Niet meer actief

In westerse landen zal het cijfer denk ik wel een stuk lager liggen. Landen waarin de vrouw nog ondergeschikt is aan de man houden dat cijfer zo hoog. Denk maar aan de meeste landen in Afrika, waarin verkrachting als vergeldingsmiddel wordt gebruikt, of vrouwenbesnijdenis.

3. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,265
    6,790
    113
    Een jongen/man heeft dat ooit ook bij mij geprobeerd ( slaan) Ik had een relatie met hem. Ik liet me alleen niet slaan. We waren daarom ook water en vuur.

Trouwens een jongen uit een hele goede familie ( zelfs politiek, ik zal zijn naam dus niet noemen)

Maar ik kan het me voorstellen dat het echt zo vaak voorkomt.

Heel erg eigenlijk.

4. adi

adi Niet meer actief

zit ie in de Tweede kamer dat ie zo bekend is? (ben niet nieuwsgierig of zo ;))

Ontopic: vreselijk zeg, ik had totaal geen besef dat het zovaak voorkomt

5. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,265
    6,790
    113
    Hij niet maar familie, hi hi

6. Foxter

Foxter Niet meer actief

Tja, ik helaas ook.

7. mroos

mroos Niet meer actief

1 op de 6 personen in Nederland is slachtoffer van incest, ook zo ziek..

Gelukkig nooit mee te maken gehad, misbruik, lijkt me verschrikkelijk.

8. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Triest hoor. Bah!

9. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    ben ook een van de 3 helaas :(. zal de details besparen. was een bekende uit de buurt en ik was 9 jaar. met een mes op me keel meegenomen en sexueel misbruikt

mijn oom is ook z'n vieze man die van kleine meisjes houdt :x. gelukkig zelf geen slachtoffer geweest maar vond het bijvoorbeeld wel nodig om voor de ogen van mijn zusjes zich zelf af te trekken etc. ze hebben het gelukkig na enkele malen wel gemeld bij mijn moeder en die oom is meteen uit de familie gebanne

10. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Hier helaas ook meegemaakt. Mijn ex heeft me eens met een riem geslagen ( ik kon op tijd weg komen en had slecht een schram op mijn borst) hij woonde nog thuis en zijn vader hoorde mij gillen en heeft me " gered" anders was het waarschijnlijk veel erger geweest. Ben daarna zelfs nog weer terug gegaan naar hem. Hij was erg dominant , agressief en controlerend.. Na ongeveer 3 maanden is het uitgegaan.

Hij heeft me daarna nog maanden gestalked..

Van het slaan weet mijn huidige vriend zelfs niet. Denk dan dat hij mijn ex gaat opzoeken, ook al is het al bijna 8 jaar geleden.

( mijn ex bleek schizofreen, geen excuus maar wel een verklaring, heb medelijden met zijn huidige vrouw en 2 kinderen :()

11. Laika

Laika Fanatiek lid

Jul 23, 2006
    2,334
    3
    38
    Hier ook 1 van de 3. Het was een buurman die begon met veel aandacht te geven en cadeautjes enz. Nu dat ik een kind heb, ben ik niet bang dat mijn kind door een vreemde wordt misbruikt (dat gebeurt niet vaak), maar ik vertrouw zelfs familie niet met mijn kind.

12. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

Aug 7, 2006
    2,015
    0
    0
    Ik vertrouw ook niemand hoor met mijn dochter.....dat wordt je wel afgenomen:x:(:x:(

13. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Seksueel Misbruik lijkt me echt vreselijk.. Heb daar god zij dank geen ervaring mee.

14. Anna009

Anna009 VIP lid

May 30, 2008
    9,869
    5,140
    113
    Home
    ja op mijn 15e....

niet door een bekende

15. draak86

draak86 VIP lid

Mar 7, 2008
    5,427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Hier ook helaas:(

16. Nana86

Nana86 Niet meer actief

Hier helaas ook 1 van de 3..

@Amanthis; wat lijkt me dat verschrikkelijk, dat je moeder je niet geloofd.. wat moet jij je alleen hebben gevoeld :(

17. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

Oct 31, 2009
    5,712
    68
    48
    Female
    disneyworld
    Ja hier ook 1 van de 3.

Vanaf mn 3e tot en met 6e veelvuldig misbruikt en verkracht met nog 4 meiden en een jongen door de achterbuurman. Heb daardoor het ptss syndroom (post traumatisch stress syndroom) ontwikkeld op latere leeftijd. Getekend voor t leven dus. En meneer loopt allang weer vrij rond. De viespeuk.

18. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

May 21, 2006
    6,208
    3
    38
    Pffff... wat lees ik vreselijke verhalen hier zeg :( Ik vind het echt angstaanjagend om te lezen hoe vaak het voorkomt....

Ik heb zelf ook dat ik bepaalde mannen snel niet vertrouw bij m'n kinderen. We hebben ook kennissen waar we nu vrijwel niet meer komen, die man was altijd helemaal weg van de meiden, vooral van Jennifer.
    Constant met haar bezig en haar op schoot willen hebben etc.
    Ik voel me wel een beetje slecht dat ik daar wat achter zoek hoor, want als het een vrouw was had ik nergens over nagedacht.

Maar toch ga ik er liever niet meer heen....

19. MiSsTiek

MiSsTiek Actief lid

Aug 29, 2008
    221
    0
    0
    Hier helaas ook 1 van de 3 :(

Heb net als minniemouse ook ptss ..
    Hier gaat het om incest van mijn 3e tot 10e jaar!

20. mrsmiami

mrsmiami Bekend lid

Oct 8, 2010
    512
    0
    0
    Verkoop
    Harderwijk
    Ik ben helaas ook zo'n geval.

Ben op mijn 10e misbruikt door twee buurjongens terwijl m'n 1 jaar jongere zusje moest toekijken (bij haar hadden ze niks gedaan, gelukkig)

Share This Page