hoi Sinds 2 dagen krijg ik berichten van buitenlandse mensen op m’n whatsapp, raar nummer, vragen hoe ‘t gaat enz? Meteen geblokkeerd natuurlijk maar voel me er niet prettig bij, heb er al 2 geblokt in 3 dagen tijd, meerdere mensen last van gehad? Heb ‘t ook als spam aangegeven? Niet dat ze dadelijk in m’n tel kunnen ofzo he? Ben zo bang ervoor
Das raar zeg! Ik denk dat ze hopen dat je terug appt, zodat ze zeker weten dat jouw nummer een actief nummer is. Vervolgens kunnen ze je dan gaan spammen/oplichten. Hier staat ook wat info; https://faq.whatsapp.com/nl/android/28030005/?category=5245250
Heb ook meteen geblokt, wel eerst gevraagd wie ze waren? Misschien ook wel dom ook, maar gebeurd ‘t nog ‘n keer pak ik ‘n ander nummer voel me er niet goed bij, dadelijk hacken ze m’n telefoon ofzo? Kan dat? Pff wat ‘n ellende
Word er niet veel wijzer van, wel dat ‘t een nummer uit Memphis is? Maar niks qua hackers of iets dergelijks, ander nummer ook niet... hmm hopelijk blijft ‘t hier bij iig
Had ik vorige week ook opeens! Een vaag bericht met iets als: wat ben je mooi, hoe gaat het met je? Ik heb inderdaad even het nummer gegoogeld. Landnummer was Marokkaans. Direct geblokkeerd en niet gereageerd. Niks meer gehoord daarna...
Heb ik ook eens gehad Kreeg ineens een foto gestuurd van een groep mensen. Er werd niet gereageerd op mijn vraag en heb het nummer opgezocht en daarna direct geblokkeerd.
Hopelijk blijft ‘t hierbij en krijg ik niks geks meer. Nog nooit meegemaakt dit, en heb dit nummer toch al aantal jaar.