Pfff... dat is dus echt iets waar ik geen verstand van heb! Ik wil 2 sites aanmaken... dus heb 2 hostings nodig.... zo ver ben ik hahhaa. maar dan.... Waar moet ik op letten? Heeft iemand er verstand van? ik heb momenteel geen baan, geen inkomen en geen spaargeld... Dus het moet goedkoop Ik denk aan: - Goedkope hostingpakketten | NulEuroHosting en dan pakket van 1,- of 2,- - ROBO HOST | Ultimate Hosting Site van 1.50 Is er iemand hier die mij advies kan geven??
Hosting is iets anders dan een website maken. Hosting is ruimte op het internet die vrij wordt gemaakt voor je website.
Oke ja het is afhankelijk van wat voor website je er op wilt zetten. In wat voor programmeertaal wordt het geschreven.
Phoe, niet te moeilijk praten hoor! Ik ga de websites maken via: Voordelen > Website Maker > Homepage maken > MAGIX Online Wereld Het hoeft niet heel groot te zijn. De een is voor mijn eigen bedrijfje. Dus wat teksten en foto's komen daar op. De ander is voor gastouder promotie van mijzelf. Dus ook teksten en eea aan foto's.
Nou ik heb 1 poging gedaan oh wat zou het makkelijk zijn. Via joomla heb ik nu een site. Ik had hem online en toen moest ik nog invullen. Nou aangezien het er niet in jip en Janneke taal stond uitgelegd, brak het zweet mij uit. Gelukkig zag mijn lieve broer dat het mij nooit ging lukken en heeft de site voor mij gemaakt. (ik ben hem heel dankbaar). Is er niemand in je omgeving die je kan helpen?
Echt niet lullig bedoeld maar als je niet weet wat het allemaal is kan ik je niet aanraden om het zelf te gaan doen. De website waarmee jij je eigen sites wilt gaan maken zijn flashwebsites. Die doen het dus niet op smartphones of tablets en ook google zal je websites niet 'opnemen'. Probeer eerst eens goed in te lezen wat een website precies is en hoe zoiets het beste gemaakt kan worden, daarna weet jij ook welk hostingpakket je moet hebben. En dit zeg ik echt niet om gemeen te zijn maar juist om je te behoeden voor het aangaan van contracten en er dan achter te komen dat het niet het juiste is. Dan zit je er nog wel een jaar aan vast met alle bijkomende kosten...
Novaa: ik pb je eventjes, oke? Je hebt gelijk hoor! Tjilpie: Jawel, ik heb hulp troepen achter de hand. En weet wel het een en ander hoor. Maar indd het is altijd lastiger als gedacht.