Hoi Ik mag mijn abonnement bij Hi verlengen en wil graag een iPhone. Nu zag ik dat je bij hun sinds kort alleen maar een toestel kan leasen. De iPhone4 (dus niet eens de 4s) kost dan 14 euro per maand. Die kost dan dus 24 maanden x 14 = 336,- euro en dan moet ik hem aan het eind van het contract weer inleveren ook! Mijn man heeft 4 maanden geleden verlengd bij hun en heeft 70,- voor het toestel betaald en mag hem dus houden. :x Ik wil nu dus over naar een nieuwe provider maar weet niet zo goed waar ik moet kijken.
Nou, ik zit het een beetje te lezen en ik vind het niet zo heel slecht, je hebt wel de keuze om aan het einde van je contract je toestel om te ruilen, in te leveren of te behouden tegen bijbetaling (wat je dus bij andere abonnementen vooraf doet). Als je toestel kaduuk is "schijn" je binnen 4 uur weer een nieuwe te kunnen krijgen. Maar goed, als je echt naar een andere provider wil dan kun je overal en nergens kijken. Zoek maar eens op google op "telefoon abonnement verlengen" , hier kun je vast wel wat mee, want je krijgt 243.000 resultaten . Succes, en, als je hulp nodig hebt dan hoor ik het wel
Ik heb een paar weken geleden een abonnement met gsm bij belsimpel.nl gekocht. Dat scheelde ruim 100 euro met andere sites. Mijn vriend heeft er afgelopen week ook een besteld (beide htc). Heb heel wat sites afgestruind om te vergelijken, deze was het goedkoopst...
Ik heb via www.unitedconsumers.com pas geleden mijn abbo gekocht. Kreeg ik als tip. Was goedkoper als bij de telefoonaanbieder zelf.
Met een iphone heb je niet heel veel providers die hem aanbieden en ook zit er niet heel veel korting op de abonnement omdat dit "speciale" abonnementen betreft. In plaats van hi zou je ook bij kpn kunnen verlengen, is tenslotte dezelfde provider maar wel andere tarieven dan Hi. Je kan ook naar Vodafone, Sizz (ook vodafone) en T-Mobile kijken. Vergelijk ze even en ga evt langs winkels om je te laten informeren!
je krijgt wel het eerste jaar 50% korting op je abbonement dus als je de helft van het maandbedrag aftrekt van die 336 zal het wel meevallen... Ik heb bij een andere provider gekeken, totaalbedrag uitgerekend over 2 jaar inclusief telefoonkosten en dan bij hi ook. Ik kwam bij hi wel ietsjes hoger uit maar krijg daar ook 50 belminuten per maand meer en dan zit ik op een goed netwerk. Tele2 zit op het t-mobile netwerk en dat vind ik niks...
via www.studentmobiel.nl kan je hem via tele2 geloof ik goedkoop krijgen mocht je daar toch in geintresseerd zijn.
Ik heb vanavond zitten zoeken maar het is ondanks dat ik hem niet mag houden (kan trouwens idd evt wel zag ik, dan kan ik hem overnemen en evt een sim-only abbo nemen) wel het goedkoopste abbo (na de kortingsperiode) die ik kon vinden. En ik hoef voor het toestel niet extra te betalen. Van de andere providers weet ik ook niet zo goed hoe de dekking in onze wijk is. Ik weet dat hier bij sommige providers problemen mee zijn (geweest). Al met al bleek het achteraf toch wel een goede deal te zijn. En nu betaal ik een jaar lang maar 18,25.
ik zit al 12 jaar bij t-mobile en ben heel erg tevrede wil ook nooit meer een ander provider bij deze word ik ten alle tijden netjes te woord gestaan en zoeken ze dingen met je mee uit op uitzonderingen na natuurlijk je hebt soms ook echt wel n chagerijn maar ja wie heeft dat nu niet