Ook weer zo'n vraag waarvan je denkt: hoe kom je erop? Maar ik zat me ineens te bedenken ( nu ik zo'n tig keer per dag de wc aan het schoonmaken ben ivm de zindelijkheidstraining van ons zoontje): "Hoevaak koop je een nieuwe wc bril?" We wonen nog niet zo heel lang in ons huis, dus de wc bril is nog niet zo oud. Natuurlijk maak je geregeld schoon, maar moet bekennen dat ik er ook een beetje vies van wordt. Is het ivm de hygiene niet beter om eens in de...... een nieuwe bril te kopen?
Wat grappig, ik zat er laatst ook aan te denken. Maar ik denk dat ik een keertje dat ding helemaal uit elkaar haalt en dan in bad met een liter dettol ga ontsmetten en dan weer op de wc zet. En als dat niet helpt, dan koop ik een andere. Bij ons zijn ze ook vrij nieuw omdat we niet zo lang geleden de badkamer hebben gedaan. Beneden wordt straks helemaal nieuw, dus dat hoeft niet per sé.
wij kopen elk jaar een nieuwe wc bril. we kopen dan niet zo heel dure maar gewoon standaard plastic . ik vind het wel hygienisch om elk jaar een nieuwe te kopen
oh we hebben deze nu 3 jaar en koop nog geen nieuwe hoor. Sowieso plast hier iedereen zittend dus last van echt viezigheid heb ik niet.
Ik vind onze wc bril ook niet zo vies. Mijn man plast inderdaad ook zittend en veel visite hebben we niet. Ik vind de pot smeriger eigenlijk. Een wc bril vervangen heb ik dus nog nooit gedaan.
Ik heb m dus ook nog niet eerder vervangen, maar mn zoontje wil er nog weleens tegenaan plassen/ overheen etc dus wordt er nu wel een beetje vies van .
Ik weet niet hoe jullie het verder doen en hoe ingewikkeld zal zijn voor een jochie, maar hier zit ze op de brilverkleiner dus niet op de bril zelf? Of laat je hem staand plassen?
die heb ik alleen vervangen toen we hier kwamen wonen, verder niet hoor. Anders slaat het allemaal een beetje door vind ik, dan kun je alles wel om de paar jaar vervangen.