Hellupppppppppp mijn beeldscherm staat op zijn kop, Youri heeft er met zijn handjes aangezeten en nu werkt alles averechts en alles staat op zijn kop Wie weet raad?
systeem instellingen terug zetten op een paardagen terug. buren hebben precies hetzelfde gehad..zag er wel grappig uit zeg
UUUHhhhmm gewoon het beeldscherm omdraaien? hahahahaha probeer dit eens: Als je een computer hebt waarbij de videokaart on board zit dan is de kans groot dat je door de toetsencombinatie Ctrl Alt Arrow Up je beeld 180 graden draait.
bij mijn man op het werk deden ze dit met regelmaat bij de ouderen onder hun, Met als resultaat dat die dus werkelijk de beeldschermen gingen omdraaien, was wel lachen
Kellly, ik ga hem maar ff omdraaien tot mijn mannetje thuis is bengel, dat gaat mijn pet te boven Ook van harte met je zwangerschap Ranjeewha, een draakje is het zeker! nog gefeliciteerd met je zwangerschap
inderdaad, de code: control alt en dan met de pijltjes toetsen weer draaien het overkomt m'n schoonmoeder ook af en toe hihi . Ik zou zelf de code overigens ook niet weten uit m'n hoofd.
wat ook kan hier komt het ook vaak voor.. is gewoon op je bureaublad je rechtmuistoets indrukken... dan grafische opties.. dan rotatie drukken en op normaal drukken dan is het ook weer normaal succes