BBL plek doktersassistente

Discussion in 'De lounge' started by mamautrecht, Jul 11, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamautrecht

mamautrecht Niet meer actief

Ik heb me aangemeld voor de 1 jarige opleiding tot doktersassistente via het ROC MN. Nu moet ik dus een leer/ werkplek hebben. Weet iemand toevallig een praktijk, poli waar ze iemand nodig hebben. Het liefst in de buurt van Utrecht maar mocht het iets verder zijn dan is dat eventueel geen probleem.

2. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Misschien kan je de huisartsen in de regio schrijven ? Regio Utrecht, Leidsche Rijn (huisartsenpost hebben ze daar ook), De Meern, Maarssen, Vleuten, ed?

3. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Persoonlijk lijkt het me slimmer als je eerst een werkplek hebt en je dan inschrijft.. Ik ben ook een tijd opzoek geweest naar een werkplek maar niet te vinden. Ik heb weer besloten voor een bol opleiding...

4. sandra

sandra Fanatiek lid

Pas geleden stond er ook een topic hierover:
    http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/450176-werkplek-bbl-opleiding.html

Je moet echt geluk hebben wil je een plek vinden.

Ik doe dan de bbl opleiding verpleegkunde en er waren meer dan 100 brieven binnengekomen voor 6 plekken.
    Voor doktersassistent zijn er veel minder plekken omdat de meeste ziekenhuizen deze functie wegens bezuinigingen hebben afgestoten en kan je dus alleen bij huisartsenpraktijken terecht.

Je kan ook kijken of je een stage plek (onbetaald) kan krijgen en het op deze manier kan doen.

Succes!

5. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Het is inderdaad ontzettend moeilijk, ik zou mn zoekveld over heel Nederland uitstrekken en dan moet je nog heel veel geluk hebben.

6. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

Jun 5, 2011
    5,097
    503
    113
    Op de huisartsenpost mag je geen stage lopen.

Share This Page