En ik kan het gewoon niet vinden. Ik wil het ook laten graveren via internet alles. Het moet alleen wat fijner en tussen 20 en 30 euro, aangezien ik nu even niet veel te besteden heb.. het gaat om zoiets:
Probeer het eens bij de juwelier. Meestal als ze het niet in de winkel hebben liggen kunnen ze het nog wel bestellen.
geloof dat elke juwelier ze wel heeft liggen alleen even vragen om te graveren bij de een is dat gratis en de ander betaal je 1 euro per letter
De online webwinkel - webshop van Juwelier Van Grinsven heb hier in de zwangerschap een hanger gekocht, prima service en mn vragen werden netjes per mail beantwoord.
Ik heb exact dezelfde als op het plaatje. Heb er destijds tien euro ofzo voor betaald incl graveren Gewoon bij de juwelier gekocht
inderdaad, gewoon even langs de juwelier als dat mogelijk is. ze hebben vaak verschillende op voorraad. mijn jongens hebben allebei een witgouden van oma gekregen en die zijn dan vaak snel klaar.
Lucardi inderdaad! niet zo duur, wel echt zilver.. en je kan kiezen uit verschillende 'maten' graveren kan daar ook..!