BBQ en man is altijd bang dat hij te weinig heeft.

Discussie in 'De lounge' gestart door pluk, 7 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.266
    4.500
    113
    Dat grote stuk rundvlees beviel ons (grote mensen) het beste, de kinderen vonden het wat minder maar dat vind ik niet erg hebben we vanavond nog lekker een stukje.

Hier halen we ook eigenlijk nooit kant en klaar bbq dingen maar gewoon vlees en dat kruiden we lekker zelf , ach en de koelkast en vriezer liggen nu lekker vol dus de komende week hoef ik me over vlees geen zorgen te maken :D

2. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ja ook dat kan nog idd! Gewoon aan je bezoek een 'doggiebag' mee geven.

Ik weet niet wat voor mannen jullie kennen dat ze zo gierig zijn, maar dat wat ik hier lees heb ik nog nooit mee gemaakt. Iedereen krijgt bij ons gewoon even veel hoor.

3. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Jemig wat een hoeveelheden komen langs! Wij hebben gister 4 bbq worstjes en 4 varkensfiletlapjes op de bbq gehad (met zijn 3-en)... toen hadden we wel genoeg gehad eigenlijk :) Had er wel nog een stukje maiskolf, knabbelgroente en stokbrood bij.

Had wel nog wat vlees in de koelkast liggen, maar dat is dus helemaal niet open gegaan.

4. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.284
    2.236
    113
    Vrouw
    Nederland
    Wij gooien met dit mooie weer regelmatig wat op de bbq met ons tweetjes. Manlief haalt dan altijd het vlees. En soms wordt ie een beetje te enthousiast wanneer hij de spiesjes, speklapjes en worstjes ziet liggen. Helaas vergeet hij nog wel eens dat ik niet van speklapjes of worstjes houd en dat ik aan een hamburger of twee spiesjes genoeg heb. We hebben er altijd wat salade en stokbrood bij.
    De volgende dag gaat de bbq dus vaak weer aan (of we doe het vlees in de vriezer als dat nog kan).

Eigenlijk vind ik een stukje kip zelf snijden en marineren (Ketjap Marinade van Conimex, mmm) nog het lekkerst.

Deel Deze Pagina