helluppp laat ik NU weer eens een blaasontsteking oplopen hoor.... !@^%$&*#$%@ baal baal weet iemand of er in de arena genoeg toiletten zijn of is dat onmogelijk gewoon? hoe los ik dit nu weer op!?
Al een kuur gehaald? Ik zou morgen op de dag gewoon zoveel mogelijk drinken en dus zoveel mogelijk plassen en hopen dat je voor morgenavond het ergste dan al eruit hebt geplast ofzo..
uhhm luier om nee sorry dat is flauw ik weet geen oplossing maar misscheien inderdaad dat je het uit kan plassen of iets.. als dat bestaat in ieder geval hopelijk is het morgen een stuk minder en fijne avond daar
Zsm een antibioticakuur halen en langs de supermarkt en een zak cranberry's leegeten! Meer kan je niet doen, maar echt morgenvroeg meteen kuur halen!
Een blaasontsteking doe je in 1 dag niets aan, je krijgt een kuur van 7/10 dagen en daarna moet je weer urine inleveren, veel drinken moet wel, maar daarvan gaat het niet in 1 dag over of wordt het minder, helaas. Wel antibiotica halen, als het overgaat in een nierbekkenontsteking, wat ik heb gehad, ga je door de grond van de pijnen en als je er te laat bij bent heb je OF een nieuwe nier nodigm of je gaat dood. Ik heb er een beschadigde nier aan overgehouden die maar 20% werkt. Ga zo snel mogelijk naar de dokter!
moet zeggen dat antibiotica bij mij altijd best snel helpt. Meestal merk ik dezelfde dag al verlichting of de dag erop..
Indrdaad,antibiotica,veel drinken en cranberry-pillen slikken. Succes en veel plezier bij de toppers!
bedankt...ben gisternacht naar de post geweest en heb meteen medicijnen gehaald en ingenomen, is gelukkig al een stuk minder \/ granberry met vitamine c slikte ik na de vorige ontsteking maar heeft dus niks geholpen blijkbaar bedankt voor de antwoorden
Ik krijg steeds een kuur van 5 dagen, hoef ook niks meer te laten checken(na die kuur he). 3 pillen op een dag en ik merk het al na de 2e pil dus mis. ben je r vanavond wel al vanaf!ik hoop het, veel fun!
ik hoop voor je dat je er vanavond al vanaf bent, ben gisteren naar samen met dre geweest in de arena, maar om naar de wc te gaan, moet je eerst lang wachten omdat er weinig wc's zijn en veel vrouwen
mijn ervaring is dat een kuur gelijk helpt .....ik heb voor mijn zwangerschap ook regelmatig een blaasontstekinggehad die er zomaar ineens was ...hup gelijk een kuurtje starten en je zult zien dat je je morgen beter voelt !