Weber Smokey Joe Original 37 Zwart houtskoolbarbecue kopen? wij hebben deze! MEGA tevreden! wat een geweldig ding past genoeg op voor als je met 6 mensen bbqt dus ik zeg weber, op kolen natuurlijK!!!
ik heb een Weber op gas wil nooit niks anders meer met kolen altijd aangebrand halfrauw vlees, nooit een weber op kolen geprobeerd trouwens, dus zou kunnen dat die wel goed zijn iig nu 1 op gas met heerlijk gaar vlees, beetje geroosterd ...mmm heerlijk
Hier ook een Weber op kolen, heerlijk! Geduld is trouwens wel een schone zaak met kolen, anders is het zwart van buiten en rauw van binnen....
Wij hebben een hele mooie grote van Campingaz. Op gas en met lavastenen. Wij zijn dr errug blij mee. Dit jaar ook alweer 2 keer gebruikt. Mjam......
Op gas?! Ik wist niet dat het bestond... Vind het trouwens wel net zo klinken als een elektrische bbq....
Mega veel Weber fans hier! Aandelen?! hahaha Deze lijkt me eigenlijk ook wel wat: Cobb | Nieuwe kleuren Cobb Pro
Deze hebben wij ook, en juist geven die lavastenen veel meer smaak aan het vlees! Vrienden/fam waren ook zo sceptisch over bbq op gas, totdat ze het bij ons geprobeerd hadden Hier niks anders meer!
Vind kolen het lekkerste. Dat geeft toch zo'n typische barbecue smaak. Wij hebben gewoon zo'n ronde op pootjes, merk geen idee.
Dan ga je veel ste snel BBQen, als je namelijk je BBQ aansteekt moet je minimaal een half uurtje / uurtje wachten voor hij goed is, pas als de kooltjes grijs worden, als je al gaat bbqen als je de vlammen nog ziet dan begin je gewoon te snel en heb je zwart rauw vlees ... Hier hebben wij namelijk nooit zwart rauw vlees..
ik liett de kooltjes ook altijd netjes grijs worden en nam gewoon ook de tijd ervoor, maar zelfs dan was het nog vaak zwart en van binnen niet gaar. tot we een keer bij vrienden gingen bbqen, die hadden een weber op gas, en het was echt heerlijk vanaf die tijd een eigen weber aangeschaft op gas en nooit meer zwart en rauw vlees....echt een verademing een bbq met kolen gebruikte misschien 1 of 2 keer per seizoen..en nu hebben we al een keer of 10 dat ding aangestoken...zegt genoeg
Hier een grote bbq fan en al tig jaar bbq ervaring. Er gaat niks boven een Weber met echte kolen, alleen dan krijg je de echt lekkere smaak. Op gas e.d. grillen vind ik persoonlijk lang niet zo lekker smaken. Vroeger liep de hele buurt altijd uit om bij ons te komen bbq-en!
hier komt nooit geen kolenbbq meer en wat betreft de smaak van gas of kolen...smaken verschillen idd Maar ik ben in ieder geval heel blij met mijn Webertje op gas
Echt BBQ vind ik, doe je op kolen.. Op gas vind ik meer een buiten keuken, niet echt bbqen zeg maar! Ook smaak e.d. is anders.