(waar) goede pluizentondeuse?

Discussie in 'De lounge' gestart door Daantje1, 27 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.314
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik ben op zoek naar een goede pluizentondeuse..
    toen ik laatst bij ons in de winkels was hadden ze er geen bij de hema en ook niet bij de blokker...
    Waar haal je zoiets dan?of online (daar heb ik ze wel gezien, online)
    Ik heb nl via mp een nieuwer model dreami bak gekocht voor de quinny wandelwagen (hebben een freestyle). ziet er netjes uit alleen de binnenhoes zeg maar en het zwarte badstofachtige hoesje om het matrasje zag er echt verschrikkelijk uit (had ze mij niks over verteld, hij was echt als nieuw, heb het wel 2 keer gevraagd, heb het laten opsturen). het was een hele goede prijs,maar 30 euro incl verzenden dus ga daar maar niet moeilijk over doen. De bak is zelf nl wel als nieuw. (en zag pas iemand met dezelfde dreami bak en daarvan zag ik ook allemaal pluizebolletjes op die binnenhoes van de bak)

ik wil ze natuurlijk wel weg hebben, dus ik heb een pluizentondeuse nodig, maar welke? en waar een fijne/goede?
    Alvast bedankt voor de tips!(misschien maakt het helemaal niet uit welke je pakt?ik vind het sowieso handig om in huis te hebben, is wel voor vaker dan eenmalig gebruik dan)

2. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Bij ons hebben ze ze wel bij de blokker. Hebben jullie misschien een marrkramer ofzo? Vaak verkopen de Blokker en de Marskramer dezelfde artikelen...

3. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    mijne heb ik volgens mij van de kijkshop

4. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ja, de kijkshop zou je ook een goede kans kunnen hebben!!! Succes met de zoektocht!

5. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.314
    0
    36
    NULL
    NULL
    oja,kijkshop misschien, dan zou ik mijn man kunnen vragen om het mee te nemen, hij werkt niet ver van de stad af..
    bedankt voor de tips.
    Marskramer hebben we hier niet, weet er wel 1 maar dat is dan weer 20 km verderop..maar dan zou ik mijn moeder kunnen vragen het te halen, die woont er niet zo ver vanaf..
    bedankt

Deel Deze Pagina