vandaag al geshopt: 20 pangasiusfilet 12 euro 40 drumsticks 15 euro d8 ga maar vast op aanbiedingen af!
Ik heb niet alle reacties gelezen. Laatst hadden wij een bbq voor 12 man, dus qua aantal niet te vergelijken. Wat ze erg lekker vonden waren de diepvries hamburgers van de Aldi. Dit zijn runderhamburgers, dus geschikt voor diegenen die geen varkensvlees eten. Daarnaast had ik salsa saus gemaakt, met taco chips. Dat was een enorm succes. Kon helaas veel vis en vlees daardoor weggooien. Ook werd er een stuk minder brood gegeten. Recept: Ui,verse paprika,knoflook,peterselie,tomatenblokjes uit blik,tomatensap/pulp,chilisaus,tomatenketchup,pepers of sambal. 1.snij de paprika,knoflook,peterselie en ui fijn,2.fruit het aan in een beetje olie,laat het afkoelen. Bereidingswijze Maak van tomatenketchup,tomatenpulp en tomatenblokjes uit blik een basissaus voeg de gesneden grondstoffen toe maak het op smaak af met rode sambal en chilisaus.
Bij de AH was de kipfilet goed in de aanbieding, ik meen 50% korting en ze zagen er (hier) erg goed uit! Misschien handig voor je sate?
Kijk eens bij verschillende slagers. Wij hebben hier een slager en die heeft bbq pakket voor 3,75 euro. Je hebt een karbonade, 3 sate stokjes, hamburger en worst/speklap, deze zou je om en om kunnen doen. Als je dan voor 35 personen rekent, heb je meer dan genoeg. Voor dat bedrag kun je het niet zelf kopen. Als je zelf de rest dan regelt, valt het wel mee ... Maar moet er wel zo'n slager in de buurt zitten natuurlijk. Succes!
xxsuuzxx das idd niet duur maar heb mensen die geen varkensvlees mogen! Wil dus zo weinig mogelijk varkens omdat je dat gescheiden moet houden Draak86 hihi jep! athina mmm de ah ligt hier niet echt in de buurt.... mmmm eens kijken tnx in ieder geval
Weet niet of je mijn reactie heb gelezen, maar je aankopen hadden nog goedkoper gekunt . Maargoed het is jou feestje
@rnate zeker heb ik jou post gelezen maar uhm brrrr ik ga zo'n kip niet in stukken hakken jakkie kwa vis was dit goedkoper, nml 3.50 per kg maar verder ga ik als het goed is deze week naar de turkse slager.... dus ja heb je reactie gelezen en er ook iets mee gedaan idd. en je salade is niet gek, daar ben ik nog over aant denken....
Die bouten hakken is idd niet een erg lekker werkje haha. Bij de coop hebben ze maiskolven in blik, 4 stuk rond de 2,50. Zijn erg lekker.
rnate coop kennen we hier niet geloof ik... had wel van de bonduel maiskolven gezien op de ah webshop.