Ik heb al jaren last van migraine en heftige hoofdpijn. Ik kon deze lang onder controle houden met migraine medicijnen en andere pijnstillers en behandelingen bij de fysiotherapeut. Nu heb ik sinds het begin van de zomer dagelijks hoofdpijn en op sommige dagen is het zo heftig dat ik nog maar net functioneer. Op aanraden van mijn huisarts heb ik een afspraak gemaakt met de hoofdpijnpoli. Nu ben ik benieuwd of er hier dames zijn die ervaringen met deze poli hebben en of eventuele behandelingen hebben geholpen. Ik ben namelijk zo klaar met deze hoofdpijn en wil gewoon weer de mama zijn voor onze zoon die ik voor mijn hoofdpijnen was Alvast bedankt!
Hoi elena, Ik heb ook enige tijd bij de hoofdpijn poli gelopen. Ik heb dit als heel goed ervaren. Ik ben van een aantal aanvallen per maand naar enkele aanvallen per jaar gegaan. Een hele verbetering!!! Samen met de neuroloog verschillende medicatie geprobeerd en hiervan de beste uitgezocht. Voor de zwangerschapheb ik de bloedverdunners afgebouwd. Daarna is het een tjd goed gegaan. Nu wordt het aantal hoofdpijnenwr wat meer dus wellicht moet ik weer aan medicatie. Mijn advies: zeker doen!
Wel bekend met hoofdpijn en migraine, gelukkig maar 1x per 2 maanden. Zelf heb ik nooit bij de hoofdpijn poli gelopen. Een vriendin van mij wel en die heeft er alleen maar positieve ervaringen mee, en is inmiddels zo goed als hoofdpijn vrij.
Hoi! Ik ben bekend met de Hoofdpijnpoli in Gouda. Heb er goede ervaringen mee en ook samen met de neuroloog naar de beste medicijnen gezocht. Mijn aanvallen waren een stuk minder en veelminder heftig! Ik had wel erg zware medicijnen gekregen, die ik langzaamaan op moest bouwen met enkele bijwerkingen, maar het hielp wel! En ik ben er een hoop kilo's mee kwijt geraakt Helaas mag je het absoluut niet slikken als je zwanger bent, en aangezien we na ons trouwen een kinderwens hadden, ben ik gelijk gestopt met de medicatie. Het is prima gegaan, alleen merk ik nu wel weer dat ik vaker aanvallen heb, meestal op de dagen dat ik werk. Maar ook in combinatie met de pil mogen deze medicijnen niet, dus weet niet of ik er weer aan wil beginnen. Heb besloten het nog even aan te kijken en anders toch de huisarts even te bellen om te overleggen. Heel veel succes iig! Een tip: (misschien doe je het al) maar maak alvast een hoofdpijn dagboek voor jezelf, dat kan je dan op de eerste afspraak gelijk tonen!
Ik heb ervaring met de hoofdpijnpoli in Helmond. Ik heb er baat bij maar vooral omdat ik ook naar de osteopaat en fysiotherapeut ga. Verder met neuroloog naar medicijngebruik gekeken. Wat ik ´´herken´´ is de dagelijks hoofdpijn die bij mij steeds erger werd. Dat bleek bij mij aan het tandenknarsen te liggen ('s nachts en overdag!). Ik ging harder bijten/klemmen en werd elke ochtend wakker met hoofdpijn. Werd er echt gek van. Dankzij een kaakfysio ben ik van die dagelijkse pijn af! Dus mocht jij ook een bijter/klemmer zijn, noem het bij de neuroloog!!!! Echt! succes, het is niet niks Amber