as zaterdag vieren wij de verjaardag van onze dochter. Vanwege de grote hoeveelheid kinderen in de familie vieren we dit op ons bedrijf. In huis past het wel maar man is aan een kant doof en wordt helemaal gek van de herrie. Hij hoort diegene naast zich namelijk even hard als die aan de andere kant van de kamer of buiten en kan niet bepalen waar geluiden vandaan komen. Tel daar ongeveer 15 enthousiaste kinderen bij Nu hebben we op de zaak niet zn hele grote koelkast dus met wat taart en drinken staat die al propvol. Wat voor hapjes zou ik kunnen maken die niet in de koelkast bewaard hoeven te worden? Ik zat al te denken aan een fruitsalade en voor het avondeten willen we de barbecue aansteken. (Haal ik het vlees even thuis op) Edit: de verjaardag is de hele dag vanaf 11:00 uur
weet niet vanaf hoe laat jullie het altijd doen? Zie dat jullie ook avond eten erbij hebben. Wij doen altijd vanaf 15:00 uur, en dan ook met avond eten. Op de taart na zet ik dan verder geen hapjes neer. Dus gewoon rond 15:00 uur taart en dan vanaf half 6 zn beetje het eten. Heb verder helaas weinig tips, erg lastif met het warme weer
Nootjes, chips, zoutjes, snoep, kaas, dadels, bladerdeeghapjes die je vooraf al klaar maakt. Kun je geen extra koelboxen of koeltassen meenemen. En hoe doe je dat met drinken en bier dan? Of is daar genoeg plek voor?
chips met dips. rauwkost, in stukjes met allerlei dips. deze kunnen prima in bakjes in een koeltas. snoep spekjes/ zoute stengels/kaas stengels/ minicupcakes/ negerzoenen.
Ik weet uiteraard niet waar je woont maar alleen al hier in en rondom ons dorp zijn 3 bedrijven waar je van alles kunt huren voor een feest en ook koelkasten
Alles met groente, pasta en rijst lan makkelijk buiten de koelkast. Zou alleen oppassen met vlees, vis en zuivel
Wij pakken altijd een camping koelkast erbij. Misschien is dat een idee? Evt kun je die van iemand lenen?