Hapjes verjaardag zonder koelkast

Discussie in 'De lounge' gestart door Krulpeterselie, 4 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Krulpeterselie

Krulpeterselie Fanatiek lid

27 apr 2015
    2.585
    1.247
    113
    #1 Krulpeterselie, 4 jun 2018
    Laatst bewerkt: 4 jun 2018
    as zaterdag vieren wij de verjaardag van onze dochter. Vanwege de grote hoeveelheid kinderen in de familie vieren we dit op ons bedrijf. In huis past het wel maar man is aan een kant doof en wordt helemaal gek van de herrie. Hij hoort diegene naast zich namelijk even hard als die aan de andere kant van de kamer of buiten en kan niet bepalen waar geluiden vandaan komen. Tel daar ongeveer 15 enthousiaste kinderen bij :)
    Nu hebben we op de zaak niet zn hele grote koelkast dus met wat taart en drinken staat die al propvol. Wat voor hapjes zou ik kunnen maken die niet in de koelkast bewaard hoeven te worden? Ik zat al te denken aan een fruitsalade en voor het avondeten willen we de barbecue aansteken. (Haal ik het vlees even thuis op)
    Edit: de verjaardag is de hele dag vanaf 11:00 uur

2. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    weet niet vanaf hoe laat jullie het altijd doen? Zie dat jullie ook avond eten erbij hebben.

Wij doen altijd vanaf 15:00 uur, en dan ook met avond eten. Op de taart na zet ik dan verder geen hapjes neer. Dus gewoon rond 15:00 uur taart en dan vanaf half 6 zn beetje het eten.

Heb verder helaas weinig tips, erg lastif met het warme weer

3. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.174
    4.485
    113
    Nootjes, chips, zoutjes, snoep, kaas, dadels, bladerdeeghapjes die je vooraf al klaar maakt.

Kun je geen extra koelboxen of koeltassen meenemen. En hoe doe je dat met drinken en bier dan? Of is daar genoeg plek voor?

4. lievemandie

lievemandie Fanatiek lid

31 mrt 2015
    1.332
    508
    113
    Vrouw
    Roermond
    Wraps met kruidenkaas met gerookte kipfilet ofzo? Of kaasjes, olijfjes, chipjes, nootjes of worst

5. Is het niet mogelijk een tweede koelkast te gebruiken voor die dag?

6. famofthree

famofthree Fanatiek lid

13 sep 2017
    1.024
    1.031
    113
    Vrouw
    chips met dips.
    rauwkost, in stukjes met allerlei dips. deze kunnen prima in bakjes in een koeltas.
    snoep spekjes/ zoute stengels/kaas stengels/ minicupcakes/ negerzoenen.

7. Lena1982

Lena1982 Niet meer actief

Ik weet uiteraard niet waar je woont maar alleen al hier in en rondom ons dorp zijn 3 bedrijven waar je van alles kunt huren voor een feest en ook koelkasten

8. Adrianna

Adrianna Niet meer actief

Alles met groente, pasta en rijst lan makkelijk buiten de koelkast.
    Zou alleen oppassen met vlees, vis en zuivel

9. Tika86

Tika86 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.153
    225
    63
    Vrouw
    Wij pakken altijd een camping koelkast erbij. Misschien is dat een idee? Evt kun je die van iemand lenen?

10. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Ik zou echt een tweede koelkast huren! Doen heel veel mensen hier, ideaal!

Deel Deze Pagina