Ze zwemt weg :(

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door AstridDi, 20 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Voor de 4e keer zwanger!

Alle 3 de vorige keren reageerde de kleine op aanraking. Zwom naar je hand toe en ging er ook tegen aan trappen!

Behalve de "eigenwijs" die nu in me buikkie leeft.
    Zodra ze begint te trappen leg ik mijn hand op mijn buik, maar dan stopt ze meteen!
    Dit doet ze ook als mijn zoontje of man zijn hand op mijn buik legt!

Nu voel ik de trappen zo hard, dat ze zeker van de buitenkant te voelen moeten zijn, maar tis zo jammer als de kleine juist DAN zich stilhoud :( En mijn zoontje en man willen het zo enorm graag voelen.

ps.wel makkelijk om haar stil te krijgen als ze weer eens heel vervelend op 1 plek blijft trappen, hoef dan alleen maar mijn hand op die plek te leggen en weg is ze ;)

2. Lonit27

Lonit27 Actief lid

24 sep 2008
    478
    0
    0
    Haha, hier ook zo'n eigenwijs wegzwemmertje hoor. Van het begin af aan zwom madammeke weg als de verloskundige de dopplertone op mijn buik zette of de ligging wilde controleren. Als ik de kleine voel schoppen en de hand van mijn vriend op mijn buik leg, houdt ze direct op. Nu ligt ze ook nog in stuit. Ik vind het wel mooi. Zo klein en nu al zo eigenwijs :D

3. rianne19

rianne19 Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.366
    0
    36
    Purchaser
    Zuid-Holland
    Probeer eens terwijl je op je rug ligt, zachtjes je baarmoeder te masseren. Als ik dit doe voel ik haar draaien. Misschien dat dit werkt! Laat het nog ff weten!

4. miranda22

miranda22 Bekend lid

5 jul 2007
    771
    0
    0
    mama
    heerhugowaard
    bij mijn eerste zwangerschap hadden wij het als me man zijn hand op me buik legde. Bij mij niet bewoog me mannetje lekker door maar zodra de hand van me man op me buik lag was hij stil. Me man heeft helaas ook me mannetje niet 1 keer gevoeld, hoop wel dat het bij deze anders zal zijn, vindt het zo lullig. Ik voel het beepje constant en hij niet. nou ja kan niet alles hebben denk ik dan maar.

5. kat

kat Fanatiek lid

21 mrt 2006
    1.402
    2
    0
    Oh hier had ik idd gister voor het eerst het tegenovergestelde.
    Ik legde mijn hand 's ochtends op mijn buik en de kleine zwom rechtstreeks naar mijn hand. Ik had echt een hoopje in mijn handen :D zooo bizar.

Mijn man heeft hem nu al een paar keer gevoeld, maar zodra onze dochter de hand erop legt dan is de beep alweer vertrokken.
    Wel luisterd ze af en toe met haar oortje op mijn buik en als ik dan vraag wat doet de baby, dan zegt ze "grrrrommel" hihi.

6. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Herkenbaar, hier kregen we alleen een reactie als grote zus haar hand op mijn buik hield. Dit een keer hardop gezegd, en sindsdien krijgt iedereen een respons haha. Toeval.. of nog groter geworden.

7. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Helaas ... gisteren geprobeerd, maar no succes :(

Misschien dat ze eerst nog ff wat groter moet groeien en dan gewoon niet meer weg KAN zwemmen hahahaha.

Ze heeft nu nog vollop de ruimte aangezien baarmoeder al tegen ribben aan zit ;):p

8. Babel44

Babel44 Niet meer actief

He leuk om te lezen dames, ik verheug me op dit soort zwempartijtjes, en kan me echt niet voorstellen wat je daarvan nu aan de buitenkant kunt voelen. Bijzonder hoor!!

9. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Iets byzonders is wat je voelt inderdaad. Tja, letterlijk schopjes, streeltjes, stootjes, schokjes (de hik), en ook zichtbaar ;).

10. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    Grappig is het ja! Ik voel nu sinds kort (2 weekjes) ook van buiten de bewegingen en mijn man sinds 2 weken ook! En ik heb laatst de beweging ook gezien aan m'n buik. Nog wel pril maar het is een soort raar samentrekken alsof je spieren kort samenspannen...Blijft een gek gevoel dat bewegen! En ligt ook aan op welke plek. Ik voel de beeb nu overal in m'n baarmoeder en begrijp soms echt niet waar hij ligt en met wat hij beweegt haha!

wat het wegzwemmen betreft: dit deed ons mannetje eerst ook maar het lijkt of hij gewend is en nu beweegt hij vrolijk tegen mijn hand of die van zijn papa aan! Denk dat de baby ff tijd nodig heeft, misschien wat onwennig...komt vanzelf volgens mij!

11. Reggie

Reggie Lid

13 jun 2009
    62
    0
    0
    Zuid Limburg
    Ook hier kan ik veel voelen, vooral 's avonds als ik wil slapen, is madam erg druk ;). en 's morgen tegen zes uur schopt ze me soms letterlijk het bed uit, dan eet ik me wat, en is zij ook weer een beetje rustig.

Af en toe voel je dat ze laag ligt in de buik, dan soms voel ik dat ze links of rechts ligt, echt een apparte gewaarwoording zoiets :D

mijn hond vind het allemaal prachtig, die ligt danmet haar kop op me buik, en krijgt zo nu en dan al een trap van me prinsesje, maar dat schijnt me hond niet veel uit te maken haha.:p

Deel Deze Pagina