Wie herkent dit en heeft tips....??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mona75, 26 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mona75

mona75 Actief lid

29 jun 2008
    179
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik ben nu de 28 weken gepasseerd en vind het zo zwaar worden nu al! Onze zoon is nu 13 maanden en vind het zo sneu voor hem dat ik bijna niks meer kan. Wandelen is een ramp want ik hou het niet vol, heb zo'n zwaar gevoel in me buik als ik 5 min onderweg ben. Op de grond spelen kan al niet meer omdat mijn buik zo in de weg zit, het is soms net of de baby rechtop erin zit zodat ik geen kant op kan.

Ik had bij de eerste het gewicht niet mee 35 kilo aangekomen, maar een geweldige zwangerschap, nergens geen last van tot de laatste dag, nu 8 kilo aangekomen, maar al het gewicht op me buik dus een toeter van hier tot tokio en het valt me zo zwaar, terwijl ik nog zoveel weken voor de boeg heb.

Energie is ook ver te zoeken, elke dag een vitamine pil, fruit maar geen energie, slaap wel redelijk meestal, thomas krijgt kiesjes dus is af en toe 's nachts wakker en slaapt wat slechter.

Ik vraag me af hoe ik die weken door moet komen vooral nu het warmer word en ik wel graag dingen met de kleine wil ondernemen en me lekker voelen.

Herkent iemand dit en heeft iemand een oplossing?? Of tip??

Deel Deze Pagina