Hoi, Het is alweer even geleden dat ik ben bevallen, mijn zoontje is inmiddels 6 maanden. Nou is mijn zoontje nogal beweeglijk en schopt vanaf de commode wel eens tegen mijn buik aan. Op het moment dat hij dit doet zak ik echt bijna door de grond van de pijn, wordt er ook misselijk van (in het midden van mijn buik doet 't pijn van mijn navel tot aan mijn ribben). Niet dat hij dit nou echt heel hard doet ofzo, vandaar mijn volgende vraag. Enig idee wat dit zou kunnen zijn? Zit na 6 maanden alles gewoon weer netjes op z'n plek? Kan het van binnen nog steeds geïrriteerd zijn van het zwanger zijn? Groetjes Rebekka
Hallo Rebekka, De baarmoeder zit daar niet meer die is alweer verdwenen achter je schaambot. Ik denk dat hij dan tegen je darmen en maag aanschopt, maar dit zou niet zoveel pijn moeten doen, zo hard trappen die kleintjes gelukkig nog niet. Bespreek het even met je huisarts. Groetjes Ineke.
Hoi, Dank je voor je antwoord. Kan inderdaad wel even langs de ha gaan. Zelf denk ik dat als het dan idd mijn darmen zijn dat hij die nu kan raken doordat m'n buikspieren ineens uit elkaar staan. Er lopen er 2 langs elkaar zeg maar en ik voel dat deze na mijn zwangerschap niet meer netjes aansluiten ofzo. Is dit nog te trainen of blijft dit zo?