Ik wilde gisteren een meloen pureren maar jakkes wat een vieze bende wordt het dan en hoe papperig het wordt, hoe slechter mijn dochter het eet. Naast stukjes meloen, wat kan ik er nog meer mee? Liga er door heen lust ze niet.
Ik heb het geprakt. Wordt het wel eenbeetje waterig, maar hij at het goed. Of anrs een banaan erdoorheen voor de binding.
ze krijgt nu stukjes, dat gaat prima (zoals stukjes nectarine, aardbei, rijpe peer, e.d. Maar nog nooit een groot stuk geprobeerd. Ik wil een beetje van dat gepureerde af.
Gewoon een soort van schijfje meloen geven... even deppen met keukenrol dat het niet zo glad is en dan in het handje geven! Dus wel zo groot maken dat ze het goed vast kan houden en dan ook vanaf kan happen... Desnoods hou jij het zelf vast en laat haar stukken afhappen.
Ik geef stukjes meoen zo groot als het handje en dat stopt mijn zoontje of in 1 keer in zijn momdje of hij sabbelt erop.
Meloen pureren...dat wordt smoothie! Moet je met een dik rietje serveren ! Hier sabbelden ze gewoon een stuk meloen in de hand af.