Krullen in bedwang houden?

Discussie in 'De lounge' gestart door fairy2011, 17 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Onze dochter van 21 maanden heeft een enorme bos met krullen. Haar vader en ik niet trouwens, de buurman wel :D. ik heb dus geen ervaring met krullen in bedwang houden

Als ze s ochtends wakker wordt, dan is het net een leeuw. Enorme bos die compleet omhoog staat. Soms ook pluizig. Welke producten kunnen me helpen dit kapsel te hanteren? Iets wat het haar minder pluizig maakt en nog meer krul geeft. Omdat ze zo klein is wil ik uiteraard geen hele agressieve middelen gebruiken, maar zelfs water kan dit niet meer in model brengen.

2. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Ik gebruik voor mijn dochter de krullencreme van andrelon ( of etos heeft ook een eigen huismerk). Pompje over het haar verdelen, wordt het lekker zacht van en werkt tegen pluis! ( maar achterop blijft het nog wel snel een klittenbol hoor... komt denk ik door haar middagslaapje)

3. Kari37

Kari37 Fanatiek lid

19 nov 2009
    2.571
    1
    0
    Mijn dochtertje heeft ook een bos krullen wat ook naar pluizen neigt.
    Om er verder niet met teveel chemische goedjes aan te komen, was ik het alleen met een crèmespoeling voor gekruld haar, daar wordt het lekker zacht van.

En ik maak het haar altijd nat en kam het dan door en doe het strak op een staartje, of twee staartjes.
    Als het daarna droogt dan vallen de klitten in elk geval mee en oogt het toch wat gladder.

4. Joycey

Joycey Niet meer actief

Hee dat klinkt als mijn haar :D Is het niet stiekem mijn dochter?