Ik heb de laatste 2 ronde's weer ovu testen gebruikt. vorige maand 3 dagen posi test gehad. deze maand dacht ik ook een posi ovutest te hebben (foto's staan in album) Ik zou dan morgen mn NOD hebben. Maar ik heb sinds een paar dagen last van gevoelige tepels. Dit heb ik ook wel eens gehad vlak na mn eisprong. Misschien dat ik nu mn ei gehad heb? Vinden jullie de ovutesten van deze maand wel positief? Ik twijfel nu heel erg Alvast bedankt!
en gevoelige tepels kun je ook vlak voor NOD hebben bij bijv. aankomende ongi of bij zwnagerschap....waarschijnlijk kun je alleen zekerheid krijgen bij zw.test.. met ovu testen heb ik geen ervaring.. sorry
De middelste test is het duidelijkst, maar niet super duidelijk. Ik heb sinds ei last van gevoelige tepels. Vorige 3 rondes niet gehad, maar nu weer wel. In mijn album staan mijn testjes. Ik had 1 posi test.
Als je ervoor en erna negetieve testen had, en zo lijkt het op de foto, dan zijn ze wel positief. Misschien niet zo donker als die andere maar ik had ook niet iedere maand even donkere testen. Je mag morgen testen?!
Bedankt voor jullie reacties! Vorige ronde had ik mn ei 1 dag eerder, dus zou ik vandaag ongi moeten worden. Maar ben zo onzeker jo.. nouja ik wacht het nog even af, en anders maar een testje wagen
Ik heb trouwens ook niet elke dag op dezelfde tijd getest, maargoed mn tepels doen al geen pijn meer dus dan zal ik vorige week mn ei wel hebben gehad? we wachten nog even in spanning af, want ben nog niet ongi.
als je morgen je nod hebt, zou ik gewoon een testje wagen! de middelste ovu test lijkt wel positief namelijk.
spannend! laat weten he als de er zijn of als je zw test hebt gedaan! succes, hoop op positief nieuws eind vh jaar voor je!
ik zou afgelopen donderdag mn nod hebben maar nog niet ongi, mn mannetje en ik hebben afgesproken nog een week te wachten!
oehhhh dat is knap van jullie! nou sterkte met wachten, geen bloed geeft moed! succes, duim voor je! laten weten he!
ik zeg ook de middelste posi. die ervoor en erna zijn alweer een stuk lichter. Soms worden ze gewoon niet donkerder dan de C streep Spannend hoor !
Heb net een ovutest gedaan, staat een licht streepje dus niet zwanger anders had het treepje er wel vanafgeknald!