hallo allemaal... dit is nu mijn 2de ronde dat ik ovulatietesten gebruik.. en heb netjes rond mijn eisprong geklust.. nu was mijn vraag hoe lang duurde het bij jullie voordat jullie zwanger werden met testen.. hoeveel rondes moet ik eigenlijks vragen? groetjes
Bij mij werken ze niet zoals ze moeten....(ze werken wel op mijn zenuwen ) Ik was vorige keer in ronde 7 zwanger geraakt zonder ovu-testen (helaas ma) , daarna ben ik ze gaan gebruiken maar blijkbaar geven ze bij mij pas posi aan als ik mijn ei al heb gehad
das K elini nee michelle.. ervoor gebruikte ik geen pil.. ben ovu gaan gebruiken nadat ik een MK heb gehad en ik voor mezelf gevoel had helemaaaaal geen ei meer te hebben
Ja bij de 1e 2 keer dat ik zwanger was, zonder ovutesten gelijk 1e keer zwanger, 3e keer zwanger in 3e ronde zonder ovutesten, na mijn 2e mk, dus mijn laatste zwangerschap ben ik ze gaan gebruiken en zit nu in ronde 3, ben ze dus ook gaan gebruiken omdat mijn cyclus in de war was,maar hij is nu weer zo goed als normaal dus na deze ronde stop ik er ook mee
Ik heb de persona aangeschaft omdat ik na mijn MK niet meer wist wat mijn lijf ging doen. 2e ronde met de persona zwanger!
Persona is een computertje wat aan geeft wanneer je moet testen met ovulatie testen. Aangezien dit met ochtend urine moet vond ik dat erg fijn omdat ik niet hoef te knijpen voordat ik kan testen. Als je ei springt dan geeft hij een ei symbool op je venster. Deze computer onthoud je cyclus en vraagt met lampjes om testen en wanneer je vruchtbaar bent. Eigenlijk is het om niet zwanger te raken maar ja omgekeerd kan dus ook hahaha. Op www.persona.nl staat meer info.
wel handig ja maar niet handig voor mij want ik heb wel een onregelmatige cyclus maar in iedergeval niet korter dan 21 dagen of langer dan 35 geloof ik
Dan kun je hem gewoon gebruiken hoor. Ook kun je de testen zelf aflezen zonder computertje. Ik vind hem ideaal omdat ik dus echt niet om dezelfde tijd kan testen elke keer als ik denk dat mijn ei er aan komt.