Even mijn verhaal kwijt: Ik ben net thuis nadat ik gisterochtend te horen kreeg dat ik een bbz had Wij hadden gisteren om 8.30u de eerste echo van mijn nieuwe zwangerschap nadat ik vorig jaar een partiële molazwangerschap heb gehad. Het enige wat we hoopten was een mooi kloppend hartje te zien. Dat hartje klopte goed en ons minikindje groeide goed... alleen NIET in m'n baarmoeder maar in mijn eileider. Ik moest dus meteen blijven en ben met spoed geopereerd. Helaas is mijn linker eileider ook verwijderd, maar de operatie is verder goed gegaan. Heb nog behoorlijk veel pijn en voel me echt een 90-jarige... Wat een heftige 24 uur Het is nauwelijks te bevatten wat er is gebeurd en het feit dat onze mini er niet meer is, is echt keihard. Het zwanger worden zit ons echt niet mee en vind het ook echt niet leuk meer.... Gaat het ooit nog goedkomen?
Pff wat heftig. Wil je heel veel sterkte wensen de komende tijd met het lichamelijke en geestelijke herstel. En ik hoop snel een gezonde zwangerschap voor jullie.
Bedankt Hilly en jes Emotioneel is het nu ook veel zwaarder omdat we een hartje hebben gezien; vorig jaar zagen we een nagenoeg lege vruchtzak. Het zal zeker wat tijd nodig hebben......
Jeetje wat heftig zeg, zal een rollercoaster zijn geweest voor je. Hoop dat je lichamelijk snel opknapt. Geestelijk zal dat misschien wat langer duren. Sterkte hoor
Wat ontzettend verdrietig dat jullie minikindje op de verkeerde plek zat. Heel veel sterkte en hopelijk gaat je pijn snel weg!
Wat heftig voor jullie en wat verdrietig. Neem alle tijd voor je herstel, zeker psychisch heeft het er goed ingehakt bij mij. Om op je vraag terug te komen, komt het goed? Ja, het komt goed! Maar wanneer is de grote vraag. Ik heb een tijdje hier bijgehouden wie er na een bbz met 1 eileider zwanger raakte, en echt geloof me, op een enkeling na echt iedereeN!( van de 100 iig 96 dames) Bij mij duurde het ruim een jaar voordat ik weer in verwachting was maar ik was er ook helemaal op gefixeerd. Pas toen ik het losliet raakte ik weer opnieuw zwanger. Heel veel sterkte met dit verlies en echt meid, het komt goed! Heb vertrouwen!
Ik heb ook een bbZ gehad en mijn rechter eileider is eruit gehaald. Daarna een missed abortion gehad die moest worden opgewekt met methotrexaat, ik mocht een half jaar niet zwanger worden. Toen, een maand later, zwanger en het gaat nog steeds goed. Het is heel heftig allemaal en heeft tijd nodig, ookal zou je misschien het liefste nu alweer zwanger worden. Ja, ik denk dat je zeker een kindje in je armen zal sluiten. Veel sterkte meid.
Wat een hoopgevend bericht Hoop dat wij de volgende keer bij de meerderheid horen (dus succesvol) en niet weer de uitzonderingen zijn. Maar je bericht doet me goed. Ik heb na de mola al bijna een jaar moeten wachten, dus ik reken er maar op dat het weer even gaat duren. Eerst dit verwerken, dan de volgende stap... Thx voor je reactie!
Ja echt heel rot he.. waarom zijn wij de pechvogels weer?! Zie dat jij het ook hebt meegemaakt; hebben ze jouw eileider kunnen sparen?
Jeetje Melisa.. jij hebt je portie ook gehad zeg Wat fijn voor je dat je nu zwanger bent en dat alles goed gaat! Momenteel wil ik helemaal niet meer zwanger worden, vind t echt niet leuk meer... maar als ik hersteld ben en het verwerkt heb, komt het vertrouwen vast weer terug. Thx voor het positieve bericht!
Ja gelukkig is mijn eileider bespaard gebleven, ze weten ook niet goed waar het vruchtje gezeten heeft. Aan de hoeveelheid vocht in mijn buikholte vermoeden ze daar, mijn lichaam heeft het gelukkig zelf opgelost. Ik was als de dood toen, wie weet wat er dan gebeurd.. Had jij denk ik helemaal.
heftig meid ik weet er helaas alles van ik heb een feb een bbz gehad die zelf oploste.. 2 weken geleden kwam ik erachter dat ik bijna 7 weken zwanger was vorige week dinsdag lag ik ineens op de ok en hebben ze helaas het vruchtje en mijn rechtereilder moeten verwijderen ook hebben ze mij verteld dat mijn linker eileider beschadigd is (komt door de bbz in feb waar ze niets aan gedaan hebben) en dat die waarschijnlijk niet meer toegankelijk is dit gaan ze over 5 weken uitzoeken zo denk je zwanger te zijn en zo hoor je ineens dat je waarschijnlijk nooit meer natuurlijk zwanger kan raken lichamelijk gaat het goed,. mijn navel wondje trekt de hele dag door en doet pijn, de andere 2 beneden voel ik gelukkig haast niet ik wens je veel sterkte , het is heel ingrijpend
Heel veel sterkte meid, dit is zwaar. Wat een ongelofelijk oneerlijk! Na een mola en zolang verplicht moeten wachten.. Ik denk dat het zeker nog goed zal komen voor je. Hoe bot en ongelofelijk ook.. dit is pech. Maar je zal wel tijd nodig hebben om hiervan terug te veren. Sterkte!