Bbz-de afgelopen 24 uur...

Discussie in 'Miskraam' gestart door Elf84, 30 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elf84

Elf84 Niet meer actief

#1 Elf84, 30 sep 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 sep 2014
    Even mijn verhaal kwijt:

Ik ben net thuis nadat ik gisterochtend te horen kreeg dat ik een bbz had :(
    Wij hadden gisteren om 8.30u de eerste echo van mijn nieuwe zwangerschap nadat ik vorig jaar een partiële molazwangerschap heb gehad. Het enige wat we hoopten was een mooi kloppend hartje te zien. Dat hartje klopte goed en ons minikindje groeide goed... alleen NIET in m'n baarmoeder maar in mijn eileider. Ik moest dus meteen blijven en ben met spoed geopereerd. Helaas is mijn linker eileider ook verwijderd, maar de operatie is verder goed gegaan. Heb nog behoorlijk veel pijn en voel me echt een 90-jarige...

Wat een heftige 24 uur :( Het is nauwelijks te bevatten wat er is gebeurd en het feit dat onze mini er niet meer is, is echt keihard.
    Het zwanger worden zit ons echt niet mee en vind het ook echt niet leuk meer.... Gaat het ooit nog goedkomen?

2. jes12

jes12 Bekend lid

2 jan 2014
    888
    91
    28
    Pff wat heftig. Wil je heel veel sterkte wensen de komende tijd met het lichamelijke en geestelijke herstel.
    En ik hoop snel een gezonde zwangerschap voor jullie.

3. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Jeetje, wat ongelooflijk verdrietig zeg :(

Heel veel sterkte met dit verlies en verdriet.

4. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Bedankt Hilly en jes
    Emotioneel is het nu ook veel zwaarder omdat we een hartje hebben gezien; vorig jaar zagen we een nagenoeg lege vruchtzak.
    Het zal zeker wat tijd nodig hebben......

5. LianneE

LianneE Niet meer actief

Wat een heftig verhaal! Heel veel sterkte de komende tijd met de verwerking :(

6. lolababy

lolababy Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.403
    1
    0
    Zelfstandige
    Jeetje wat heftig zeg, zal een rollercoaster zijn geweest voor je.
    Hoop dat je lichamelijk snel opknapt. Geestelijk zal dat misschien wat langer duren.
    Sterkte hoor

7. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Ah nee, wat ontzettend heftig! :(
    Heel veel sterkte toegewenst!

8. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Thx meiden :)
    Lichamelijk zal ook even tijd kosten, maar die wonden helen sneller denk ik ;)

9. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Wat ontzettend verdrietig dat jullie minikindje op de verkeerde plek zat.
    Heel veel sterkte en hopelijk gaat je pijn snel weg!

10. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Thx Nijntje!
    Jij hebt ook al een heleboel meegemaakt zeg... jeetje..

11. Huis van Puck

Huis van Puck Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.415
    52
    48
    Wat heftig voor jullie en wat verdrietig. Neem alle tijd voor je herstel, zeker psychisch heeft het er goed ingehakt bij mij.
    Om op je vraag terug te komen, komt het goed? Ja, het komt goed! Maar wanneer is de grote vraag.
    Ik heb een tijdje hier bijgehouden wie er na een bbz met 1 eileider zwanger raakte, en echt geloof me, op een enkeling na echt iedereeN!( van de 100 iig 96 dames)
    Bij mij duurde het ruim een jaar voordat ik weer in verwachting was maar ik was er ook helemaal op gefixeerd. Pas toen ik het losliet raakte ik weer opnieuw zwanger.
    Heel veel sterkte met dit verlies en echt meid, het komt goed! Heb vertrouwen!

12. Logan

Logan Niet meer actief

Ach nee Elf :( ook dit nog! Dit had ik jou echt niet gegund. Sterkte. Het is echt zo oneerlijk.

13. Melisa21

Melisa21 Lid

16 jul 2014
    66
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook een bbZ gehad en mijn rechter eileider is eruit gehaald. Daarna een missed abortion gehad die moest worden opgewekt met methotrexaat, ik mocht een half jaar niet zwanger worden.

Toen, een maand later, zwanger en het gaat nog steeds goed.
    Het is heel heftig allemaal en heeft tijd nodig, ookal zou je misschien het liefste nu alweer zwanger worden.
    Ja, ik denk dat je zeker een kindje in je armen zal sluiten.
    Veel sterkte meid.

14. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Wat een hoopgevend bericht :) Hoop dat wij de volgende keer bij de meerderheid horen (dus succesvol) en niet weer de uitzonderingen zijn. Maar je bericht doet me goed.
    Ik heb na de mola al bijna een jaar moeten wachten, dus ik reken er maar op dat het weer even gaat duren. Eerst dit verwerken, dan de volgende stap...
    Thx voor je reactie!

15. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Ja echt heel rot he.. waarom zijn wij de pechvogels weer?!
    Zie dat jij het ook hebt meegemaakt; hebben ze jouw eileider kunnen sparen?

16. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Jeetje Melisa.. jij hebt je portie ook gehad zeg :(
    Wat fijn voor je dat je nu zwanger bent en dat alles goed gaat!
    Momenteel wil ik helemaal niet meer zwanger worden, vind t echt niet leuk meer... maar als ik hersteld ben en het verwerkt heb, komt het vertrouwen vast weer terug.
    Thx voor het positieve bericht!

17. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    jeetje meis, heftig. Heel veel sterkte en neem je tijd.

18. Logan

Logan Niet meer actief

Ja gelukkig is mijn eileider bespaard gebleven, ze weten ook niet goed waar het vruchtje gezeten heeft. Aan de hoeveelheid vocht in mijn buikholte vermoeden ze daar, mijn lichaam heeft het gelukkig zelf opgelost. Ik was als de dood toen, wie weet wat er dan gebeurd.. Had jij denk ik helemaal.

19. Jennah1989

Jennah1989 Actief lid

2 okt 2013
    168
    0
    0
    heftig meid
    ik weet er helaas alles van

ik heb een feb een bbz gehad die zelf oploste..
    2 weken geleden kwam ik erachter dat ik bijna 7 weken zwanger was
    vorige week dinsdag lag ik ineens op de ok en hebben ze helaas het vruchtje en mijn rechtereilder moeten verwijderen

ook hebben ze mij verteld dat mijn linker eileider beschadigd is (komt door de bbz in feb waar ze niets aan gedaan hebben)
    en dat die waarschijnlijk niet meer toegankelijk is
    dit gaan ze over 5 weken uitzoeken

zo denk je zwanger te zijn en zo hoor je ineens dat je waarschijnlijk nooit meer natuurlijk zwanger kan raken :(

lichamelijk gaat het goed,. mijn navel wondje trekt de hele dag door en doet pijn, de andere 2 beneden voel ik gelukkig haast niet

ik wens je veel sterkte , het is heel ingrijpend :(

20. maja246

maja246 Fanatiek lid

7 okt 2009
    1.468
    30
    48
    Heel veel sterkte meid, dit is zwaar. Wat een ongelofelijk oneerlijk! Na een mola en zolang verplicht moeten wachten..
    Ik denk dat het zeker nog goed zal komen voor je. Hoe bot en ongelofelijk ook.. dit is pech. Maar je zal wel tijd nodig hebben om hiervan terug te veren. Sterkte!

Deel Deze Pagina