heel erg bedankt voor de lieve, bemoedigende en geruststellende reacties! Helpt zeker mee om weer vertrouwen te krijgen, want dat was/ben ik echt kwijt na afgelopen maandag. @zwangernr6: heb er na de mola ook zeker 6mnd over gedaan om het echt te verwerken. ook de nieuwe zwangerschap gaf niet direct rust. laten we hopen dat het idd allemaal goed komt @Ssh: wat heb je geluk gehad dan zeg! Zie dat je al bijna aan het eind van je zwangerschap bent; veel succes met de laatste weekjes! @Kara: die berichten hier doen me ook goed Die cijfers van Huis van Puck heb ik idd ook voorbij zien kome. Wat fijn dat het bij jou zo gelopen is! Geniet van je zwangerschap @shart86: zoveel pech dus dank voor je bericht! Hoop op een mooie zwangerschap voor je
Fijn dat je wat kracht kan halen uit de berichten van de meiden hier, tenslotte is hoop en vertrouwen ontzettend belangrijk om het dragelijke te houden. En ontzettend moeilijk te behouden als je het je zo verschrikkelijk tegen zit. Ik heb na een berg ellende nog achter elkaar twee kinderen gekregen, dat had ik echt niet meer mogelijk gehouden.(de mola was mijn eerste zwangerschap) Ik weet zeker dat het bij ook goed gaat komen! Zorg maar heel goed voor jezelf!
Ik doe mn best Gisteravond heeft ml me ook nog een 'peptalk' moeten geven. Ben wel heel blij dat ik bij hem terecht kan en mn hersenspinsels kan delen. Vandaag gaat het weer iets beter. En zo wisselen de ups&downs zich lekker af. Nogmaals dank maja voor je lieve reacties waardeer het echt!
Ik ben in mei dit jaar geopereerd aan een bbz. Had geen pijn niks, alleen af en toe licht bloedverlies maar dacht dat het een adertje was ofzo die steeds open ging. op echo bij de VK was niks te zien dus doorgestuurd naar het ZH en daar kon ik gelijk blijven. Rechtereileider was al gescheurd en is verwijderd. Linkereileider zag er goed uit. Wel gelijk diagnose pco erbij gekregen. Ik heb er lichamelijk weinig last van gehad, ben een week later alweer gaan opbouwen met werken en 3 weken na de operatie werkte ik weer volledig (32u). Mentaal was ik ook eigenlijk vrij snel weer nuchter. Vervelend dat het is gebeurd maar blij dat ik toch nog een goede eileider had. De diagnose pco die gesteld is vond ik vervelender. 3 rondes later had ik weer een positieve test. Moest gelijk voor echo komen en ze vermoedden weer een bbz. Heftige week gehad maar toen afgelopen maandag toch een vruchtzakje in de bm gezien. Dus ondanks 1 eileider en de diagnose pco, toch spontaan weer zwanger geraakt. Hopelijk is jouw pech op het gebied van zwanger worden nu voorbij, je hebt je portie wel gehad, en kun je ook snel genieten van een goede zwangerschap!
Ligero, wat fijn dat jij zo snel hersteld was! En ook dat je zo snel weer zwanger bent geworden gefeliciteerd! Kan me voorstellen dat de PCO-diagnose ook erg schrikken was... maar gelukkig geen MMM nodig om verder te kunnen. Hoop dat je een fijne zwangerschap hebt!
Hey meis Wat heftig... Ik heb ook een BBZ gehad in juli, daarbij is ook mijn rechter eileider verwijderd. Bij mij was echter de boel al gescheurd waardoor ik 1,5 ltr bloed in mijn buik had zitten en ik een flinke hb daling heb gehad. Ik hoop dat je snel hersteld van de operatie.. Onderschat de psychische impact niet, jullie hebben dat hartje zien kloppen maar wat is het dan ontzettend verdrietig dat het op de verkeerde plek zat. Heel veel sterkte en ik hoop dat je snel een goede zwangerschap zult hebben xxxx
Dankje, miss86 Pff.. jouw verhaal is ook niet niks. En je hebt eerder ook al 'gedoe' gehad. Hoop voor jou ook dat het hierbij blijft en je snel een goede zwangerschap hebt!
Heel veel sterkte Elf! Hier ook een bbz gehad nu bijna 4 jaar geleden. Linkereileider verwijderd. Nadien helse cycli van tss de 35 en meer dan 100d. Terug aan de pil gegaan. Nieuwe partner tegen gekomen. Smijt pil wel, direct zwanger. Nu opnieuw zwanger na 2 rondes en dat dus maar met 1 eileider. Het kan dus echt positief uitdraaien. Heel veel moed met de verwerking. Neem je tijd om dit een plaatsje te geven want je hebt 2 verliezen geleden, je kindje en je eileider. Hierdoor wordt het vertrouwen in je lichaam toch wel aangetast. Maar geef de moed niet op, het komt vast goed!
Jij ook bedankt Hadi, voor het delen van je positieve verhaal (op die onregelmatige cyclus na dan). Al jullie verhalen hebben gelukkig een positieve invloed op me. Ook al weet ik dat dit geen garantie tot succes is Wat denken jullie? Is het verstandiger om eerst een cyclus af te wachten? Heb hierover nog geen advies gekregen van de gyn.
Hi meiden, Weet niet of iemand hier nog leest Maar wilde even delen dat ik gister en vandaag positief heb getest! Ik ben dus meteen weer zwanger na de bbz (vandaag precies 5 weken geleden). Heb over 2 weken een vroege echo. Erg spannend natuurlijk!!
Elf84 Ik krijg hier serieus tranen van in me ogen, ben vandaag weer op t forum na lange tijd niet meer gekeken te hebben en nu lees ik dit!! ) Ik ben echt heel intens blij voor je!! Is alles toch goed gekomen!!! Geniet ervan je verdient t!!
Gefeliciteerd!!! Spannend hoor! Ik heb in september ook een BBZ gehad, bij mij is de rechtereileider verwijderd. Zit nu weer in de eerste ronde, ik hoop dat het mij ook zo snel weer gegund is.
Proficiat!! Hoop voor je dat nu alles goed blijft gaan. Ik was ook direct weer zwanger geraakt na bbz en rechtereileider verwijderd. 4weken later positieve test in handen en nu al 35 weken zwanger!! Heel veel geluk gewenst ondanks dat je nu misschien nog niet helemaal durft te genieten... wonderen bestaan