Bij mij kwam het pas toen uitslag van 20 weken echo goed was en rond die tijd begon ik de baby te voelen. Daarvoor was ik vreselijk bang, tot de nekplooimeting met 14 weken kon ik niet geloven dat alles goed ging en stortte mezelf die tijd volledig op m'n werk ter afleiding. Tussen 14 en 20 weken ging het redelijk, vanaf 20 weken durfde ik pas echt blij te zijn. Probeer op je lichaam te vertrouwen en zorg dat je genoeg te doen hebt zodat de tijd sneller gaat en je afleiding hebt. Dat heeft mij geholpen in elk geval. Heel veel succes en geluk gewenst!
Wauw wat goed nieuws! Ben heel blij voor je! Gelukkig krijg je een vroege echo. Hoop op een mooi beebje voor je!
Wernhilde, dat kan ik me heel goed voorstellen dat je pas na de 20 weken echo kon genieten. Gelukkig heb ik altijd genoeg afleiding dus de tijd gaat best snel. Bedankt voor je reactie
Geweldig! Van harte gefeliciteerd! Zo snel al na de bbz, heel erg fijn voor jullie! Fijn ook dat je een vroege echo krijgt!
Woerhaa.. Wat een goed nieuws!! Wat fijn voor je meid! Dit gaat helemaal goedkomen! Genieten zal nog wel wat te hoog gegrepen zijn waarschijnlijk, maar ik ben blij voor je, aftellen tot de echo.. Hoe kijk je er tegen aan?
Vrij neutraal eigenlijk Heb geen verwachtingen, maar dat zal mijn zelfbeschermingsmechanisme wel zijn. Moeilijk uitleggen.... Voel me vrij relaxed en rustig Zou het super vinden als we over 8mnd een hummeltje in onze armen kunnen sluiten, maar ben ook realistisch genoeg om te beseffen dat we eerst die 8mnd ook moeten halen.
dat hoef je me ook niet uit te leggen.. ik denk dat ik het wel begrijp.. relaxed en rust is heel goed, dat is een heel goed teken. en met zelfbescherming is helemaal niks mis, integendeel. one day at a time.. Ik ga wel ff met je mee aftellen naar je eerste echo hoor
Korte update Gister 1e echo gehad: gelukkig geen bbz! Vruchtzakje, dooierzakje en inimini-frummeltje zagen er prima uit voor de termijn. Volgende week terug om hartactie te controleren (was gisteren heeel vaag in de verte zichtbaar, gyn vond het nog niet overtuigend genoeg, dus volgende week extra check).
Wat een goed nieuws! Dit wordt een prachtig mensje! Dat je al in de verte een kloppend hartje zag, is al heel wat op deze termijn, prima. Volgende week keertje extra genieten! Al begrijp ik heus wel dat de spanning blijft.. So far so good!
Het blijft zeker spannend! Maar het is een eerste stap Ben enorm blij dat deze eileider normaal functioneert. En volgende week hoop ik ook echt een mooi kloppend hartje en flink gegroeid frummeltje te zien Leuk dat je weer reageert!
Wat vreselijk zeg! Heel erg veel sterkte! Wat moet dit moeilijk zijn voor jullie. Hele dikke knuffel.
Wat een enorm goed nieuws, gefeliciteerd. Ik kom even in dit topic, omdat ik op zoek ben naar "lotgenoten". Vorige week dinsdag geopereerd en daarbij mijn rechter eileider verloren. Momenteel lichamelijk aan het herstellen, maar zit met zoveel vragen :'(
Dankjewel , Nuage inmiddels heb ik gelukkig veeeel beter nieuws! Keihard duimen dat deze zwangerschap goed verloopt dus!