Bbz-de afgelopen 24 uur...

Discussion in 'Miskraam' started by Elf84, Sep 30, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Wat ontzettend naar anneliesje :( hier staan gelukkig heel veel positieve en bemoedigende berichten. Hopelijk heb je er iets aan :)
    Neem vooral de tijd om goed te herstellen. Ik vond het een enorm heftige operatie en ook het emotionele aspect was pittig. Gelukkig was ik al wat gewend door vorig jaar ;)

Je mag je vragen hier stellen, maar als je liever een pb stuurt mag dat ook.

Sterkte!!!

2. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

Jan 16, 2011
    3,569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Ik zie da jij echt al enorm lang bezig bent, jeetje :(

Ik hoop echt dat het deze keer goed zal gaan. Ik heb zelf al en prachtige dochter van 3.

Ik vroeg me eigenlijk een paar dingen af:

Ik ben dinsdag geopereerd. Het zat in de overgang van de trechter naar de eileider. Er zat een scheur en ik was al behoorlijk aan bloeden in mijn buik.

Sinds de oparatie verlies ik bruinig. Hoort dit erbij en hoe lang houdt dit ongeveer aan? Het lijkt er trouwens op dat ik vanaf vandaag "menstrueer". Het is echt rood met stolsels.

Hoelang duurde het voordat je weer redelijk mobiel was? Ik kan nog steeds niet fatsoenlijk op mijn zij liggen (slapen gaat slecht) en mijn rechterkant is echt heel pijnlijk.

3. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Ik heb idd al een beetje een geschiedenis ;)

Dat bruinige heb ik niet gehad omdat ik geen inwendige bloeding had; ik had hierdoor vrij snel 'grote schoonmaak' van mijn baarmoeder (rood bloed met stolsels). Met de bijbehorende menstruatiepijn :( naast de pijn van de operatie.
    Die bloeding heeft ongeveer 6 dagen geduurd.

Ik kon na ongeveer een week (toen de hechtingen eruit waren) veel beter slapen en bewegen. Slapen op mijn zij ging eigenlijk vanaf het begin wel, maar ik vond het doodeng.

Vervelend dat je nog zoveel last hebt zeg!
    Gebruik je ook nog pijnstillers?

4. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

Jan 16, 2011
    3,569
    0
    0
    Noord Nederland
    Ja die menstruatiepijn is iets heviger dan normaal, maar dat lijkt me ook wel logisch. Ik vind het wel prettig dat mijn lichaam dit toch wel vrij snel oppakt.

Ik slik braaf pijnstillers. Tis ook nog maar een week geleden natuurlijk, maar het slecht slapen is killing.

Over 4 weken moet ik nogmaals naar de gyn, dan zal ik wel meer horen. Ook ivm de toekomst.

5. Nuage

Nuage VIP lid

Mar 12, 2008
    9,020
    659
    113
    Wat fijn dat je opnieuw zwanger bent! Ik wens je een hele voorspoedige zwangerschap!

6. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Door het slechte slapen is de pijn ook echt minder draaglijk..
    Hoop dat je snel opknapt!

De vervolgstap voor mij was: gewoon weer proberen ;)
    Bij herhaling en verwijderen andere eileider, blijft alleen de optie IVF over.
    Was je snel zwanger van je dochter?

Bij de controle-echo, 3 weken na de operatie, zagen we duidelijk een eitje-op-springen, aan de goede kant, en dat eitje is nu dus bevrucht :)
    Heb trouwens mij HCG-waarde zelf in de gaten gehouden met goedkope zwangerschapstestjes. Maar dit was ook vanwege mijn voorgeschiedenis met een mola. Ik wilde zeker weten dat het uit mijn lijf was...

7. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

Jan 16, 2011
    3,569
    0
    0
    Noord Nederland
    Hahaha laat ik toevsllig vandaag ook eem testje er tegenaan hebben gegooid. Ergens bang dat het niet dalt of zo, maar nog maar een heel licht streepje. Dat was een opluchting.

Mijn dochter kwam overal dwars doorheen. Daar heb ik zo'n mazzel mee gehad.

Het opnieuw proberen dat gaan we vast doen, maar nu nog even niet ;)

8. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Dankjewel :)

9. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Dat komt vanzelf wel weer. Heeft hier ook even geduurd (iets meer dan 2,5 week na de operatie :)).

Veel sterkte meid! Ik duik mn bedje in :)

10. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

Jan 16, 2011
    3,569
    0
    0
    Noord Nederland
    Hoe is het Elf84? Ik hoop dat alles goed gaat?

Hier gaat het steeds iets beter, maar nog erg moe. Ik zie er tegenop om weer aan het werk te gaan, maar voel het pushen al vanuit mijn werkgever :(

11. Elf84

Elf84 Niet meer actief

He annneliesje,
    Wat vervelend dat je nog zo moe bent. Hoe gaat het verder?
    Jammer dat je baas zo zit te pushen! Kun je het werken anders langzaam opbouwen? Dat geeft je misschien meer rust en tijd om te herstellen terwijl je dan al wel op de werkvloer bent.

Met mij gaat het goed. We hebben nu al 2 goede echo's gehad: gister hartje gezien en gehoord :)
    Heb behoorlijk laat van zwangerschapskwaaltjes... maar hopelijk verdwijnen die over een paar weekjes weer.

12. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

Jan 16, 2011
    3,569
    0
    0
    Noord Nederland
    Tis meer een gevoel mbt mijn werkgever, maar meestal klopt mijn gevoel wel aardig ;) De twee weken absolute rust zijn vandaag voorbij. Ik moet echter 1 uur rijden om op mijn werk te komen en ook weer een uur terug en dat zie ik me vandaag echt nog niet doen.

Ik denk dat ik maandag maar eens rustig ga opstarten.

Verder gaat het wel ok. Merk dat het meer impact heeft dan ik had gedacht (gek eigenlijk).

Wat mooi dat je het hartje hebt zien kloppen. Geniet er van. Hopelijk verdwijnen die kwaaltjes nog een beetje.

13. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Hoe was het op je werk anneliesje?
    Viel het erg tegen?

14. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

Jan 16, 2011
    3,569
    0
    0
    Noord Nederland
    Sorry voor de late reactie. Het viel behoorlijk tegen; het rumoer en de starende blikken. De mensen die anders nooit interesse tonen en dan nu ineens vooraan staan.

Ben even langsgeweest en gisteren weer. Volgende week rustig opstarten. Merk dat ik emotioneel gewoon een wrak ben (gaat op en neer) en dat vind ik nogal irritant van mezelf. Mijn manager remt me heel erg af (als het aan mij had gelegen dan was ik deze week weer aan het werk gegaan).

Verder had ik vandaag een positieve ovulatietest. Fijn dat mijn lichaam weer op gang is :)

Hoe gaat het met jou en je zwangerschap?

15. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Wat vervelend die reacties op je werk. Daar zit je natuurlijk niet op te wachten....
    Fijn dat je ovutest alweer positief was! Gaan jullie er meteen weer voor of neem je liever nog even de tijd om alles te verwerken?

Hier gaat alles goed. Afgelopen dinsdag de 3e controle en echo gehad bij de gyn. Hartje klopte nog goed en kindje groeit goed :)
    Ik blijf heel erg duimen!! Mag nu weer naar de vk voor controles, dus dat is ook erg fijn.

16. maja246

maja246 Fanatiek lid

Oct 7, 2009
    1,468
    30
    48
    Hee meid, wat heerlijk dat alles goed gaat! Dit wordt een prachtig kindje :)
    Durf je al een beetje te genieten?

17. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

Jan 16, 2011
    3,569
    0
    0
    Noord Nederland
    Wat superfijn dat het allemaal zo goed gaat :) Ik ben ook benieuwd of je een beetje kunt genieten?

We zien hier wel hoe het loopt. Vond het gewoon fijn dat mijn lichaam het al had opgepakt en ach als het dan raak is dan is het zo.

18. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Genieten nog niet echt ;)
    Enerzijds omdat ik me erg beroerd heb gevoeld afgelopen weken. Dat gaat nu gelukkig iets beter.
    En ja... durf het ook nog niet helemaal want ik ben die 12 weken nog niet voorbij... en dan komt nog de 20 weken echo ;)
    Flauw he :)
    Vertrouwen in mijn lichaam heb ik wel weer terug (soort van). Ik hoop echt dat dit kleintje graag bij ons wil blijven!

19. lemis

lemis Actief lid

Mar 12, 2013
    122
    0
    16
    Amsterdam
    Hoi Elf84

Mag ik vragen aan je wanneer je je vroegtijdige echo had na je positieve zwangerschapstest?

20. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Sorry voor m'n late reactie...
    Ik had de eerste echo rond 6 weken. Toen was al goed zichtbaar dat het zich in mijn baarmoeder had genesteld. Een week later zagen we een kloppend hartje :)

Ben jij nu weer zwanger?

Share This Page