maand na curretage weer ongesteld? partiële mola

Discussie in 'Miskraam' gestart door em3, 16 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. em3

em3 Actief lid

25 feb 2014
    380
    3
    18
    NULL
    NULL
    Is het mogelijk om na een maand en drie dagen alweer ongesteld te zijn na curretage? En in het geval van partiële molazwangerschap? Helaas duren mijn uitslagen erg lang... De laatste die ik heb is van 27-11. Bij partiële mola wordt nl je hcg gemeten. En kun je ongesteld worden als je nog hcg in je lichaam hebt?

Sinds de curretage ben ik geleidelijk steeds meer gaan vloeien met donkere stukjes erin. Die stukjes zijn inmiddels een soort stolsels maar onder water lijken het net velletjes. De gynaecoloog zei dat het waarschijnlijk baarmoederslijmvlies is? (hetzelfde als bij menstruatie) . Ik zit wel in mijn stopweek. Na de curretage ben ik met de pil begonnen en vrijdag heb ik de laatste vd strip genomen. Zal het ongesteldheid zijn?

Sorry voor het onsamenhangende verhaal. Ik ben nogal warrig.

2. mutskuh

mutskuh Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.394
    1.173
    113
    Hoi Em3

Ik lees even mee, ben gister gecurreteerd ivm verdenking partiële mola..

3. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Ja hoor, dat kan. Sommige vrouwen pakken na een curretage hun cyclus weer heel snel op. En sommige vrouwen raken in het begin ontregeld.

4. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Ik was na 26 dg al ongesteld

5. Naa

Naa Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb geen partiele mola gehad maar was wel na 28 dagen weer ongesteld. Het kan dus zeker :)

6. em3

em3 Actief lid

25 feb 2014
    380
    3
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb vandaag de uitslagen gekregen. Mijn hcg is als volgt gedaald: 1100, 81, 53, 15, 7.9. De laatste is geprikt op 11-12 dus dat is alweer bijna een week geleden. Het zou dus denk ik kunnen dat ik een beetje ongesteld was! Het zijn wel de waarden uit Nijmegen. Die 1100 staat gelijk aan 70000 bij gewoon hcg. Dankjewel voor jullie antwoorden.

Deel Deze Pagina