vervelend gevoel, bloedverlies en dan weer niet

Discussion in 'Miskraam' started by deborah29, Dec 13, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. deborah29

deborah29 Lid

Dec 13, 2010
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi

Ik moet hier even mijn verhaal kwijt.. Ik ben als het goed is 8 wkn zwanger..nog geen echo gehad omdat de wachttijden in het zkh ellenlang zijn bah!
    Maar afgelopen zaterdagnacht voordat ik naar bed ging kreeg ik een lichte bloeding.. Mijn inlegkruisjes zat bruin bloed maar ook wat helder bloed..Ook tijdens het plassen in de urine zelf helder bloed..Met het afvegen wederom helder bloed.. dus ik de HAP gebeld en werd gezegd ga maar slapen, maak je niet te druk..dus geprobeerd, de volgende ochtend, ik word wakker ga weer naar de toilet, weer hetzelfde verhaal, dus de HAP weer gebeld, en gelukkig kon ik meteen terecht..Ze heeft gekeken of mijn baarmoeder mond dicht of open was, maar die was gelukkig dicht, was volgens haar een goed teken.. Meer kon ze helaas niet voor me doen..die zondag is spanning doorgebracht. in de uren daarna geen bloedverlies gehad maar net voor het naar bed gaan begon het weer licht te bloeden, maar dit keer zat het niet in de urine alleen tijdens het afvegen.. ook kwam er wat slijm mee tijdens het afvegen ( sorry voor mijn vieze uitleg )
    maar goed, weer gaan slapen, en kon vanmorgen gelukkig bij de dokter terecht, die gaf me een doorverwijzing naar het zkh.. kan alleen pas 16 december terecht :(
    Ik maak me echt zorgen, is het echt een teken dat er een mk op komst is of moet ik me minder druk maken.?
    Verder geen echte grote krampen, heel licht maar..verder wel veel rugpijn maar dan in het midden en niet in de onderrug.

Is er misschien iemand die hetzelfde doormaakt? want heb het gevoel dat ik onderhand gek word van de zenuwen:(

Groetjes deborah

2. Flavour

Flavour Niet meer actief

Wat ontzettend naar voor je! Het is niet normaal dat je pas over een paar dagen terechtkan in het ziekenhuis, hoor! Ik mocht bij mijn miskramen altijd meteen komen voor een echo. Ze kunnen nu echt wel zien of het kindje leeft of niet. Als het er goed uitziet, is dat geen garantie natuurlijk, maar het kan zijn dat je een bloeding in je baarmoeder hebt waardoor je bedrust moet houden. Sta er dus op dat je vandaag nog een echo krijgt, dat is de normale gang van zaken in dit soort gevallen. En heel veel sterkte!

Suus

3. deborah29

deborah29 Lid

Dec 13, 2010
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja ik moet er ook op staan dat ik vandaag nog een echo wil maar hoe gek het ook klinkt, ik heb daar geen grote mond voor, ook al gaat het om mijn eigen kindje..

ik weet even niet wat ermee te doen.. :(

4. Flavour

Flavour Niet meer actief

Kan je man niet bellen? Je bent gewoon een spoedgeval, hoor. Ik mocht bij bloedingen zelfs in het weekend, 's avonds, met Pasen en met Kerst naar de verloskamers komen voor een echo. Dit hoort je huisarts voor je te regelen.

Suus

5. deborah29

deborah29 Lid

Dec 13, 2010
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    schandalig dan dat mijn huisarts dat nog eens niet aangeeft, is toch om niet goed van te worden?
    Heb het er net met mijn man inderdaad over gehad en die gaat dadelijk nog bellen.. Hij is nog niet thuis van zijn werk, maar als ie thuis is gaat ie meteen het zkh bellen..
    Flink overdrijven en gewoon eisen dat ik een echo krijg..

6. deborah29

deborah29 Lid

Dec 13, 2010
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    mijn man heeft gebeld, en we kunnen vanmiddag om 15:45 naar het zkh..ben heel erg opgelucht nu..

7. Flavour

Flavour Niet meer actief

Heel goed, die spanning is helemaal niet goed voor je. Dat is toch niet zo lang vol te houden? Goed gedaan! En ik hoop op een prachtige echo!

Tip voor de toekomst: laat bij dit soort vrouwenzaken je man bellen, dan nemen ze je ineens veel serieuzer. ('Als de man belt, moet het wel echt erg zijn.') Vrouwen worden ook door gynaecologen soms gezien als een tikje hysterisch. Doorgaans geheel onterecht.

Suus

8. deborah29

deborah29 Lid

Dec 13, 2010
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey suus

Je hebt gelijk, stress is inderdaad niet goed..en zeker nu niet.. Bedankt voor al je tips..en ja inderdaad je man laten bellen werkt helaas veel beter, dan lijkt het wel of ze je veel serieuzer nemen..

Nogmaals bedankt en hou je natuurlijk op de hoogte.

Liefs van een bezorgde moeder

9. Female

Female Niet meer actief

Je bent mss al weg maar ik wil je toch nog even sterkte wensen en ik duim voor je!!

10. Female

Female Niet meer actief

Hoe is het gegaan meid?

11. deborah29

deborah29 Lid

Dec 13, 2010
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Hoi

Sorry voor late reactie, maar het was een gekkenhuis afgelopen dag.. in het ziekenhuis is het goed gegaan, en we hebben ons wondertje mogen aanschouwen.. het hartje klopt netjes en het is nu 7 wkn.. ben zooo opgelucht nu, .. het bloedverlies kwam vanuit een bloedstorting die bijna tegen de baarmoeder aan zat.. dus moet nu erg rustig aan doen, niet te zwaar tillen.. over 3 wkn mag ik terug komen

Ik ben zoo opgelucht nu, thanx voor jullie steun..
    xxx deborah

12. Flavour

Flavour Niet meer actief

Dat is geweldig nieuws. Doe het echt, heel, heel rustig aan. Zo veel mogelijk blijven liggen, niets tillen. Veel artsen vinden dat onzin, maar je kunt beter het zekere voor het onzekere nemen. Als het flink gaat bloeden, kan het toch nog misgaan en dat mag gewoon niet.

Suus

13. deborah29

deborah29 Lid

Dec 13, 2010
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja dat zeiden mijn ouders idd ook al heel rustig aan doen..ik doe aan thuiswerk, en is achter de laptop dus kan ik gelukkig in bed doen..mag ook van mijn man niets meer doen hier haha, dus komt helemaal goed..tot nu toe alleen nog maar bruin bloed een beetje gehad, dus ik hou het er maar op dat dat een goed iets is..

14. Marijn

Marijn Fanatiek lid

Aug 22, 2007
    1,551
    25
    48
    Wat fijn meis, dat alles goed is! En een bloeuitstorting buiten de baarmoeder is altijd fijner dan erin! De kans dat het vruchtje meekomt met bloeden is veel kleiner! Wat fijn voor je zeg! En inderdaad rustig aan doen!

15. Female

Female Niet meer actief

Wat fijn voor je! Doe maar rustig aan he ;)

16. deborah29

deborah29 Lid

Dec 13, 2010
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    dat rustig aan doen gaat helemaal goedkomen, word super verwend door mijn mannetje en kleine meid haha, dank je wel voor de super lieve reacties.

Liefs deborah

17. deborah29

deborah29 Lid

Dec 13, 2010
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey allemaal,
    Ben ik toch weer eventjes,

Ik had een vraagje aan jullie, het zit me toch weer erg dwars, ik ben enorm duizelig, gisteravond zelfs zo erg dat ik aan de eetkamertafel bleef tollen zowat, nu een nacht goed geslapen, en nog steeds licht in mijn hoofd maar lang niet zo erg..

Wat kan dit zijn? herkent iemand dit? en moet ik me zorgen maken?

Groetjes Deborah

18. Female

Female Niet meer actief

Dat is een zwangerschapssymptoom hoor!
    Zo kwam ik er bij mijn zoontje ook achter dat ik zwanger was, ging bijna onderuit ;)

Zou me geen zorgen maken ;)

19. deborah29

deborah29 Lid

Dec 13, 2010
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    oke super, dank je wel, ik dacht al dat het iets te maken kon hebben met een MK, had gelezen female dat je een mk hebt gehad met 6 wkn.. Ik wil je natuurlijk heel veel sterkte wensen met alles.. :(

Groetjes Deborah

20. Female

Female Niet meer actief

dankjewel Deborah,
    Hoe is het nu met je? Gaat het goed?

Share This Page