Haj Haj, Waar kan ik een romper vinden met hele dunne bandjes in maat 86/92 of alleen losse onderbroekjes maat 68/74 ( mevrouw heeft amper kont haha ). Ben al de hele week op zoek maar kan ze in deze maten niet vinden. Iemand enig idee? Bedankt
romper met spaghettibandjes bij de hema, in de zomer hebben ze heel veel keuze. Onderbroekjes in die maat bestaan niet.
De zeeman heeft luierbroekjes. Onderbroekjes voor over de luier in kleine maatjes. Rompers met spagettibandjes idd bij de HEMA.
Hema of de duurdere maar wel mooie dompers van petit bateau. ( via kleertjes.com of misschien ook bij de makro, die verkopen ook PB.)
Hier ook een serieuze zoektocht gehad naar onderbroekjes die zeer klein waren. Ik heb veel ondergoed van petit bateau voor mijn dochter, maar vond die onderbroekjes toch wel wat duur uitkomen. Overal rondgekeken, en uiteindelijk dan toch terecht gekomen bij petit bateau. Mijn dochter draagt de kleinste maat van onderbroekjes, en geloof me veel kont heeft ze niet. Succes met je zoektocht. Moest je ze ergens ander vinden (goedkoper) laat het zeker weten.
HEMA - baby - rompertjes - 3-pak rompertjes Hoop dat je hier wat aan hebt, dit was trouwens niet de enige hoor, je hebt ze ook nog in effen! Suc6 met zoeken verder!!!
Bij de Hema en Prenatal hebben ze er veel: HEMA - baby - rompertjes Prenatal - Babykleding & Peuterkleding - Pasgeborene & prematuurkleding (44-62) - Prenatal Ze hebben ook leuke onderbroekjes bij de Prenatal, erg leuk onder jurkjes:
ik had ze bij hans textiel vandaan rompertjes met spagettiebandjes zag ze vorige week nog hangen hier..