Beëindigen 22+3 ons meisje<3

Discussie in 'Vlindertjes van 17 - 24 weken' gestart door Peertjes, 18 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pink Peony

Pink Peony Niet meer actief

Ik word er gewoon stil van... Heel veel sterkte!

2. Cindy29

Cindy29 Fanatiek lid

13 okt 2013
    1.601
    1.098
    113
    Wat heftig :( heel veel sterkte

3. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.728
    2.229
    113
    Wat ontzettend oneerlijk, en wat een moeilijke keus zal dat zijn geweest! Ik wens je alle sterkte van de wereld meis. Heel veel sterkte morgen, en de komende tijd.

4. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Wat vreselijk en oneerlijk ! Heel veel sterkte vandaag maar ook de voor de moeilijke tijd die nog komen gaat knuffel..

5. Dees79

Dees79 Actief lid

3 okt 2011
    343
    1
    18
    NULL
    Tilburg
    Heel veel sterkte!!!
    Ik heb hetzelfde voortraject als jou doorlopen en ons zoontje geheel onverwacht en zonder enige aanwijsbare reden verloren op 31-12-2013. Veel sterkte met alles, laat fotos maken van jullie kindje, het heeft mij geholpen om te komen waar ik nu sta.

Liefs

6. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    :( oh nee... Wat erg...
    Heel veel sterkte. Dikke knuffel

7. foekje

foekje Bekend lid

12 jul 2010
    591
    0
    16
    M'n moederhart huilt met je mee :( ...Ontzettend veel sterkte en kracht toegewenst voor nu en de tijd die komen gaat...

8. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Ik weet even niks anders te zeggen dan heel veel sterkte..

9. elyc

elyc Actief lid

18 apr 2014
    171
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een vreselijk nieuws, ik wens jullie heel veel sterkte!

10. kim90

kim90 Actief lid

8 okt 2013
    466
    174
    43
    Vrouw
    GGZ Verpleegkundige
    Zoetermeer
    Gadverdamme wat vreselijk zeg. Wat zullen jullie het zwaar hebben.. :(
    Vreselijk dapper en knap dat jullie dit doen, uit liefde voor jullie dochter en om haar al het lijden te besparen.

Nu zal het nog niet zo voelen, maar ik ben van mening dat dit de juiste keuze is !

Heel erg veel kracht en sterkte voor in deze kl*te tijd en dikke knuf

11. Wish2

Wish2 Actief lid

1 mrt 2014
    199
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heel veel sterkt ook wij hebben dit zware traject van mmm doorlopen en zo plots zijn we vorig jaar onze tweeling verloren door vroeggeboorte, verschrikkelijk om dit mee te moeten maken, maar het is inderdaad waar het zal een hele zware maar ook een hele mooie dag zijn geweest zo ervaarde ik het wel. Nogmaals heel veel sterkte de aankomende tijd
    Liefs

12. Fenske

Fenske Actief lid

7 mrt 2014
    365
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Wij hebben die keuze ook moeten maken, ik heb hier nog nooit spijt van gehad. Ik vind dat ik de beste en liefste moeder ben geweest door gijs niet te laten komen. Hij zou een verschrikkelijk leven hebben gehad.
    Heel veel sterkte en liefde toegewenst.
    Super sterk van jullie.

13. logo

logo Niet meer actief

Wat moeilijk he. Helaas hebben we ook een zwangerschapsbeeindiging in 2010 moeten doormaken.
    Ik vond het zo lastig om een pilletje in te nemen en ook om naar het zkh te gaan.
    Je weet dat dit het beste is maar je gevoel zegt iets anders.
    Heel veel sterkte!
    Mocht je vragen hebben mag je me pb-en.

14. Nikkei

Nikkei Lid

3 okt 2013
    58
    0
    0
    Noord-Brabant
    Heel veel sterkte met dit oh zo moeilijke traject. Wij hebben in oktober vorig jaar ons dochtertje verloren bij 22 wk zwangerschap. We hebben ook deze verschrikkelijke keuze moeten maken ivm een ernstige hartafwijking. Dit was het beste wat we voor haar en onszelf konden doen en we staan nog steeds achter onze beslissing... Het blijft moeilijk maar de beslissing is uit liefde gemaakt!

Heel veel sterkte....

15. Eriva

Eriva Niet meer actief

Wat verschrikkelijk voor jullie om dit mee te moeten maken... Ik wens jullie heel veel sterkte en kracht de komende tijd...

16. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Wat verschrikkelijk.. Hoe is het met jullie? :(

17. Springday

Springday Fanatiek lid

20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    Heel veel sterkte de aankomende tijd. Hoe is de bevalling gegaan en hoe heb je de geboorte van je dochtertje ervaren?

Wij hebben hetzelfde meegemaakt in januari 2013. Onze dochter had een ernstige hartafwijking. Ik heb nooit spijt gehad van onze keuze, deze was het beste voor haar, hoe moeilijk het ook was voor ons.

Neem de dagen zoals ze komen en uiteindelij zullen er steeds meer goede moment komen, neem je tijd om het verlies van je kindje te verwerken. Je kunt je ook aanmelden bij Lieve Engeltjes, daar heb ik ook veel aan gehad.

18. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    Wij hebben vorig jaar november hetzelfde meegemaakt. Onze zoon en broertje had een ernstige groeivertraging en ook een skeletafwijking. Wij zijn ook in Nijmegen bevallen. Ik vond de steun in het ziekenhuis erg goed. Wij hebben diverse onderzoeken laten doen en hier is niets uitgekomen.

Heel veel sterkte de komende periode voor jou en je gezin. Onze andere zoon heeft ons echt door de moeilijke periode heengesleept (door gewoon kind te zijn en doordat wij konden genieten van hem) en ik hoop dat jullie kindje dit ook voor jullie kan doen. Ik ben benieuwd hoe het nu met je gaat.

19. Annemiek125

Annemiek125 Niet meer actief

Wat ontzettend verdrietig.
    Weet niet zo goed wat ik moet zeggen, vind het vreselijk voor jullie.
    Ik kan er niet over meepraten, maar het is goed om van je af te schrijven, zoals op een forum.

Hoe gaat het nu met je?
    Ongelofelijk veel sterkte en kracht gewenst!

20. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Wat vreselijk, hoe is het nu?

Deel Deze Pagina