Ik heb gisteren de predictor gedaan met mijn 2de plas, en vandaag nog een kruitvat maar is nog steeds geen knal tussen de 2de en die van vandaag zit 2 dagen. Ook heb ik gisteren een clearblue gedaan. Sorry voor mijn gezeur maar ik heb een historie met icsi traject en nooit gelukt. Ik ben nu zo bang dat het mis gaat.
De oploop ziet er prima uit hoor! het beste is om met 1 soort test te testen zodat je de oploop goed kan zien en met 17 dpo hoef je niet perse een echte knaltest te hebben
Geen knal????? Tijd voor een brilletje denk ik zo De laatste kv test en de predictor knallen als een malle. Ps, gezien je testennvan vorige week denk ik dat je nu pas rond 14 dpo zit ipv 17 dpo. Weet je ook wanneer je eisprong was?? Gefeliciteerd!!
Ziet er heel goed uit hoor! Gefeliciteerd! De Kruidvat gaat niet veel meer knallen dan dit denk ik Mooie testen!
Hahahah dankjewel. Ik had de 23 januari mijn ovulatie☺. Ik hou op met testen denk ik. En begin er van te genieten en vertrouwen erin te krijgen. Bedankt voor je antwoord☺
Je hebt echt een mooie oploop en zelfs een knaltest. Gefeliciteerd met je zwangerschap en op naar een mooie echo!!