Ik heb ook het abonnement afgesloten en hoop hem morgen binnen te krijgen!! Ik vond hem eigenlijk te duur, maar omdat ik hier had gelezen dat het ook bij een abonnement kon heb ik het toch gedaan want zo was het een stuk goedkoper! Echt fantastisch zo'n forum!!
Bedankt voor alle tips!!! Ben ook helemaal blij met de stomer/blender. Onze dochter heeft no geen bijvoeding, maar de appelmoes heeft ons in ieder geval gesmaakt Ik heb inderdaad ook gewoon het kookvocht er even uit gegoten. @jolan25: en wil het inmiddels al een beetje lukken?
nou ze eet nog niet echt veel aan groente.... paar hapjes. Met potjes hetzelfde. Dacht eerst dat ze die wel beter at, maar nee. Het ligt dus niet aan mijn kookkunsten hahahhaa. Maar ik blijf het een super ding vinden hoor Nu kan ik kleine porties maken en hoef ik dusn iet steeds 3/4 van een potje weg te gooien.
Ik ga binnenkort ook een apparaat aanschaffen. K weet nog niet welke van de 2 het wordt. Is het volume van het bakje bij beide apparaten even groot? Ik krijg de indruk dat de phillips er iets kleiner uitziet. Weet iemand hier een antwoord op?
Nee, dat weet ik niet. Ik heb er in ieder geval wel genoeg aan om een paar hapjes in één keer klaar te maken. Echt een super ding! Ik heb 'm nu zo'n 10x gebruikt en ben er nog steeds erg blij mee M'n kleine mannetje smult van het zelfgemaakte eten, en lijkt z'n neusje op te halen als we 'm af en toe nog een potje geven (krijgt-ie wat meer afwisseling)...
ik heb beide apparaten gebruikt en het is mij niet opgevallen welke groter is. Denk dat het niet veel verschilt. Je kan hem zowiezo niet tot de rand vullen (bij geen van beide).