Ik heb een kinderwagen uitgekozen (Bugaboo Cameleon) maar vroeg me af of iemand ervaring heeft met bv garantie, wat als er iets kapot of mis is aan de wagen. Waar vind ik dan de beste service? Bij een grote keten als Prenatal of juist bij de particulier , in mijn geval de Kidsfactory in Breda? Wie kan me helpen?
Ik weeg nog niets van de garantie, wij moeten onze wagen ook nog bestellen. Ik ga dat waarschijnlijk wel bij babydump Roosendaal doen, vanwege de extra's die je daar krijgt! Dat is wat minder bij n bugaboo, maar bij de joolz n maxi cosi en een luiertas!
Dat zou niks uit moeten maken. Garantie gaat via de fabrikant en Bugaboo heeft altijd een super garantie. Weet niet wat hij kost bij de Kids factory in Breda, maar bij Babyplanet hebben ze nu een 20% cadeaubon actie. Je krijgt 20% van de totaal prijs incl berekend met eventuele accessoires wat kan oplopen tot meer als 200 euro.
de garantie van bugaboo is super , ik had een bugaboo van 3,5 jaar oud en daar was een schroefje an kwijt uit de duwstang , ik heb hun toen gebeld en gevraagd om n nieuw schroefje, ipv dat schroefje kreeg ik een nieuw onderstel , had wel een bon erbij maar toch dus lijkt mij niet uit te maken waar je m haalt je komt toch bij de fabrikant uit voor de garantie
Voor de prijs zou ik naar Baby dump gaan. Baby dump heeft laagste prijs garantie tot aan de geboorte van het kind.
Als in laagste prijs ook al komt hij ergens anders in de aanbieding? Niet laagste prijs van de vaste prijs bij andere winkels? En hoe is de klantenservice dan bij de babydump.... ik bedoel... de naam staat me niet echt aan voor grotere aankopen....