Hoi hoi Mamas Mijn kleine meid van bijna 11 mnd wil geen flesvoeding meer wel gewone melk dit geef ik dan ook want ze moet WAT drinken Ze krijgt nu dus smorgens 180cc halfvolle melk en broodje dan ergens rond 10.30 rozijntjes met beetje water uit bekertje met rietje dan 12.00 broodje met 160 cc halfvolle melk Dan slapen tot half 3 -3 uur dan fruitje (vers) rond 17.30 warm eten met danontje of iets anders en dan rond 19.00 weer 180 cc halfvolle melk Wat vinden jullie hier van Is dit goed / en genoeg??? liefs Marieke
Onze dochter kreeg toen ook al geen flesvoeding meer hoor. Ik denk wel dat je teveel melk producten geeft volgens mij hebben ze ongeveer 300ml nodig (zit ook yoghurt bij in) Ons schema is ontbijt 1 boterham met een bekertje karnemelk of volle melk (100cc tussendoor fruit en diksap lunch boterham met 100 cc melk/karnemelk tussendoor diksap en een goodies koekje avondeten met de pot mee eten yoghurt,danoontje of iets van kwark diksap Slapen Onze dochter wil na het avond eten niet veel meer drinken en slaapt gewoon de hele nacht door.
Je geeft ook de vitamines neem ik aan? D vooral omdat die niet in gewone halfvolle melk zitten. Is geen probleem hoor halfvolle melk, jayden wilde zn flesmelk ook niet meer maar ben toen die met vanille smaak gaan proberen en die wil hij weer wel *nutrilon 4*
bedankt voor alle reacties Gelukkig dat het niet erg is gewone melk Ik geef idd vitamine D 10 MG per dag Ze eet hier ook met pot mee, en ze eet alles prima en kan het ook prima hebben Maar dames BEDANKT