camera babyfoon

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Rosao, 24 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Hoi,

Ik heb nu de camera babyfoon van Luvion, maar die lijkt niet zo goed bestand tegen erg regelmatig (lees elke dag) gebruik. Ik heb steeds problemen met de voeding, die dan niet goed pakt en draadbreuk in de kabel... erg irritant. Nu ben ik dus op zoek naar een andere camera babyfoon, heeft iemand een goeie tip? We willen bij de praxis al naar beveiligingscamera's kijken want ik weet zo eigenlijk geen goeie andere camerababyfoon dan de luvion. Het gaat er mij ook vooral om dat de camera goed op te hangen is bij het bedje.

Ben benieuwd!

Groet Rosa

2. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Waarom heb je een camera?

3. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ja inderdaad, waarom? Ik vind dat persoonlijk niet erg gezond, tenzij je er echt een specifieke reden voor hebt (bijv. kindjes die zich al op de buik kunnen draaien maar nog niet hun hoofdje automatisch op zij doen).

4. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Ik vind het fijn om te zien hoe Thijmen er bij ligt en dan hoef ik niet steeds bij elk huiltje te gaan kijken of er iets aan de hand is.
    Zo raar is het toch niet? Ik heb een babyfoon sowieso nodig omdat ik hem anders niet hoor en dan vind ik het ook wel fijn om hem te kunnen zien zonder hem te storen.

5. jimmy

jimmy Bekend lid

14 jul 2006
    757
    0
    16
    Fryslan
    Ik heb een een camera hoor, zie ik hem mooi op de monitor beneden.
    Zit er niet aan vast gekluisterd en zo nu en dan kijk ik even.

Wij hebben eentje van MP gehaald voor 35 euro, was een Flamingo, zijn er erg tevreden over !

6. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.085
    3.869
    113
    Ik heb een Elro-babyfoon/camera tot 11 maanden gebruikt. Even puzzelen waar je hem het beste neer kunt zetten, want op sommige plaatsen stoorde hij en een klein beeldschermpje beneden waarop ik alles kon zien.
    Ik vond het juist hartstikke makkelijk, even kijken hoe ze er bij lag, zonder steeds naar boven te hoeven. Zit dect op en nightview. Kost geloof ik rond de 90 Euro. En ik zat ook echt niet obsessief achter het ding gekluisterd. Voor de tweede baby haal ik hem weer uit de kast.

7. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Oh, die van Luvion bevalt jou dus niet goed? Heb je er geen garantie meer op? Het is toch een behoorlijk duur ding, dan moet 'ie ook goed werken vind ik :( !

Wij willen er ook een aanschaffen. Ook niet om heel de dag op dat beeldscherm te turen hoor, ik moet ook toegeven dat ik het gewoon een leuke gadget vind. Wij zaten juist aan die van Luvio te denken omdat je daar over het algemeen goede verhalen over hoort...

8. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Op zich werkt de luvion qua beeld enzo wel goed. Maar wij zitten dus steeds met de voeding die niet goed pakt als het ware. Het lijkt een beetje op een draadbreuk steeds want als je de voeding dan een beetje wiebelt of draait laadt ie weer op. We hadden 1 jaar garantie. Maar op zich zou ie wel langer moeten werken idd.

Misschien toch luvion (nog) maar eens bellen.

9. jeanney5

jeanney5 Bekend lid

9 jul 2008
    822
    19
    18
    We hebben ook een camera..Waarom niet? Ik ga ook niet 24/7 naar zitten kijken, maar net wat Rosao zei; dan hoef ik niet steeds bij elk huiltje te gaan kijken of er iets aan de hand is...We hebben eentje via ebay gekocht. In de winkel 249 euro..We hebben die van ons voor 89 euro gekocht...(hele mooie beeld kwaliteit)

10. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Welk merk heb jij?

Deel Deze Pagina