Ik heb een kinderstoel (eetstoel) van het merk Babidéal .... nu is de hoes aan het verslijten en wil ik graag kijken of ik een nieuwe kan bijbestellen..... denk je nu dat ik kan vinden in winkels of online wie dat merk verkoopt!! Ik kan goed een kinderstoel van Babidéal vinden..maar dat is een heel erg ander model als ik heb... Om te vergelijken, hij lijkt sprekend op een topmark deluxe model!! Ik heb hun dus ook een mail gestuurd of hun hoezen apart verkopen en of die zouden passen..... Nog niets gehoord. Maar misschien zijn er zoekwonders hier die dus wat meer kunnen vinden voor mij!! HEEELLLLPPP..... Bedankt voor de moeite en hulp.
Sorry te snel gelezen..antwoord duurt bij dat soort zaken altijd wel even.. Ik zou er 1 bestellen en gewoon thuis passen, en anders retour.. Ik kan ze voor jou stoel ook niet vinden online. Heb niet op Duitse sites gekeken, wellicht dat je daar slaagt.. Of babywalz?
duits had ik ook geprobeerd...mijn ingeving was dat het een frans merk is...maar mijn frans is euhm...nou ja...niet zo heeel goed
1 bestsellen zou ik kunnen doen maar ik kon op hun site ook niet vinden of ze losse hoezen verkopen...dus die vlieger ging niet op