te laat.....rond 12 uur, maar moet altijd om half 5 uit bed om te gaan werken..... Ga je nog op vakantie?
al sinds mijn 16e, dus 13 jaar nu.. ben nu 8 jaar bij mijn huidige baas... Als je bergen met geld zou hebben en je zou een bedrijfje willen opstarten, wat voor een bedrijfje zou dat dan worden?
Nu Niet meer...Vind het af en toe nog wel lekker maar zo vaak hoeft niet meer. Wat is je favo smaak chips?
ham-kaas en wokkels, maar eet ik nu niet meer omdat ik aan de lijn ben. Kijk je ook naar private practice???
Ben geen broodeter Maar de verse broodjes doen het wel goed, bolletjes, croissantjes enzo Mag het voor jou nog lekker lang nazomeren?
1x per week de grote boodschap en tussendoor soms nog wat verse dingen (groente/fruit/brood) halen... Uit hoeveel personen bestaat jullie gezinnetje?
Normaal gesproken zo'n 1x per week, maar nu in de vakantie gaat het wel erg makkelijk. Even wat halen of laten bezorgen. Misschien nu zo'n 5x per week Vanaf volgende week doen we het weer rustig aan Zie je erg op tegen de bevalling? Of heb je erg tegen de bevalling op gezien?
nee ik laat het op me afkomen. Vind het wel spannend weet niet wat me te wachten staat. Wil je een groot gezin?
ligt aan m'n stemming. maar meestal toch wel wat goede rockmuziek uit de oude doos. Wat is je favoriete vakantieland?