Hmm.. het eerste wat in mij op komt is dat mijn bed een keer instortte tijdens een daad met iemand. Ik had een pauze met mijn ex destijds en had afgesproken met iemand. (tja ook mijn behoeftes lol). Wij die oude bed in elkaar zetten voorzichtig. Volgende dag kwam mijn ex en ging naar boven en ik hoorde toen ik beneden was een keiharde knal, was mijn bed dus weer ingestort toen mijn ex op de slaapkamer was lol. Hij dus naar beneden toe en vragen hoe dat kwam Oepsss Waar ben jij nu verslaafd aan?
Van die drop/fruit snoepies of van die heerlijke colaflesjes of of mmm.. Welk soort toetje vind jij het lekkerst?
Gisteren was het aardig op tijd; 22.45. Voor vanavond nog geen idee... Ligt er aan hoe het gaat vanavond Zing je onder de douche?
Haha... favoriet? Hmmm... Vooruit, dan ga ik voor stofzuigen. Je ziet gelijk resultaat, je hebt dus direct eer van je werk... Wat is het vervelendste huishoudklusje?
Voor dit weekend staat niets gepland, ik denk dat we even rustig aan doen... Die maandag voor het eerst weer aan het werk Wat is je favoriete plekje in huis?