Ja hebben een potje bij de deur staan en geef eigenlijk altijd wel wat. Ga je nog wat doen het weekend?
uitzieken en zielig ziek zijn samen met mn vent (hij heeft me aangestoken) terwijl we vieren dat we 5 jaar bij elkaar zijn wanneer ben je voor het laatst zomaar een weekendje weg geweest?
Mag het ook bij de koffie zijn? Dan is een custardcakeje wel lekker of een pindakoek Ben je bang voor de mexicaanse griep?
nee en ja wel voor dat me kinderen het krijgen maar niet voor mezelf ik ben gewoon bang dat kleine kinderen het niet kunnen overleven omdat nog niet alle inentingen zijn geweest. Ga jij dit jaar nog een keer op vakantie?
Dit jaar niet meer... Volgend jaar hopelijk wel weer Auto zelf wassen of toch liever naar de wasstraat...
nee ik download me films eigenlijk altijd, heel soms als een vriendin me mee vraagt volg je popstars?
De voorrondes meestal wel, de rest vind ik niet zo veel aan. Heb je groene vingers? Heb net en plantje verpoot en vraag me af dit wel goed is gegaan...
nou begint een beetje te komen nu we onze tuin pas helemaal hebben gedaan..vind het in ieder geval wel steeds leuker worden.8) kan jij goed zingen?