De sterrenhemel toen ik in Egypte was...Het was daar zo donker en weinig stadverlichting (of vervuiling ) dat ik nog nooooooit zoveel sterren aan de hemel had zien staan. Waar zou je nooit begraven willen worden?
haaaaahahahahaha eh.... In de zee, ik ben altijd bang voor verdrinken.... (oke ik ben dan al dood, maar toch het idee staat me niet aan) Verder maakt het me niet uit, het is toch alleen maar mijn lichaam, ik laat het wel aan mijn man over Wat is het leukste dat je vandaag gaat doen?
Mijn dochter komt weer thuis na een weekje logeren ...dus lekker met haar knuffelen en spelen Al vakantieplannen voor volgend jaar?
Nee nog niet concreet, waarschijnlijk Portugal (wonen mijn schoonouders) of Frankrijk (kamperen). Ben je blij met je voornaam?
Jazeker, veel uitdaging en afwisseling, moet er niet aan denken een kantoorbaan van 8 tot 5 te hebben! wat doe je het liefst als niemand kijkt?
De was... which reminds me dat ik hem nog op moet hangen zolang het zonnetje nog aan de hemel staat... Wat sla je het liefst over in het huishouden?
het zemen van de ramen!! wat zou je doen als je geen geld hebt, maar toch een leuk verjaardagskadootje wilt geven
een mooi huis kopen waar de kinderen veel ruimte hebben om te spelen wat zou je doen als je een inbreker in je huis hebt?
Heel stil zijn en 112 bellen... Wat zou je doen als je kat geopereerd moet worden, maar je kan het eigenlijk niet betalen. Zonder operatie haalt ie het niet...
geld lenen bij vrienden of familie! en anders neem ik wel een bijbaan van mijn part als krantenbezorgster (in mijn geval wel een hond in plaats van mijn kat) wat vind je van trouwen?
Ik zou graag een opleiding willen volgen in de gezondheidszorg of psychiatrie... Iets met kinderen... Kinderarts of kinderpsycholoog ofzo... maar ja... daar is het te laat voor... Heb je nog onvervulde wensen?
Jazeker! De hele wereld wil ik zien... India, Australie, Bangladesh, Sri Lanka, Bolivia, Marokko, Tunesie, Egypte, Griekenland, Amerika (Texas lijkt me gaaf om de een of andere reden), Italie... Wat zou je anders doen in je leven als je het over mocht doen?