Ik denk dat ik de jaren tussen 16 en 25 jaar iets anders had willen beleven. Vrijer willen voelen, meer durven, meer doen Wat zou je doen als je ineens een hele andere interessante man tegen zou komen die je toch wel kriebeltjes geeft?
Lekker met mijn hond lopen en morgen de verjaardag van mijn zusje vieren wat zou je doen als je vriend geen kinderen wil en jij wel? (slaat niet op ons hoor! even voor de duidelijkheid )
Uh.... Gut... ik zou het niet weten eigenlijk... Heel hard bidden denk ik... Dat God hem ook een verlangen zou geven voor kinderen... Wat is je favoriete spelletje?
Oei... das een moeilijke... Momenteel vind ik Tinkerbell op de DSi wel leuk... Voor wie heb je veel bewondering?
op dit moment voor de man van mijn nicht waar we nu logeren.Hij werkt,doet vrijwilligerswerk,sport en zorgt voor hun zoontje van 5 mnd. wat heb je gedaan vandaag?
Jep, hoewel het rare is dat het 's ochtends echt koud is en je echt een trui aan moet, en overdag zweet je dan peentjes omdat het in ene 20 graden is ofzo.... wat is je favoriete plekje op de wereld?
de plek maakt me niet uit zolang ik maar bij mijn lieve man ben n nieuwe vraag verzinnen is best moeilijk hihi.... n simpele vraag dan wat is je lievelingskleur?
mogen het er ook vier zijn? Roze, oranje, rood en geel! volgende vraag... Hoeveel baantjes heb je al gehad?
nou had meer zin in de herfst en die is vandaag begonnen ( ben namelijk vandaag weer een jaar ouder hihi ) Doe je altijd iets speciaals met de kerst
gefeliciteerd! naar ouders/schoonouders maar hoop dit jaar een paar dagen er samen tussen uit! is het bij jou ook zo zonnig weer ?
dankjewel uhh de zon zit wel ergens verstopt achter de wolken, maar egt duidelijk zichtbaar issie niet. Nog plannen voor vanavond?
nope want ik ben allergisch voor de zon. Ik hou van de herfst, winter en lente, dan word ik tenminste niet ziek als de zon schijnt Wat is jouw favoriete jaargetijde?
de zomer, heerlijk buiten zitten en s'avonds gezellig vuurtje maken.. wat is jou favoriete dag? (ma-di-wo-do-vrij-zat-zon)