Dat ik er niet van hou. Maar ze weten wel wat ik wel of niet lekker vind. Heb een hele goede band met ze nl. Ben jij vroeger wel eens verliefd geweest op je/een leraar of lerares?
ruwe bolster met een zacht pitje, liefst donker haar en donkere ogen, zuiders type dus wat kan je echt niet verdragen van je man/vriend?
Oe... dat hij zijn kop er volledig tegen in kan gooien, dan valt er gelijk niet meer normaal met elkaar te praten :x Hoeveel keer heb je rij examen moeten doen?
ehm... als een familielid een baby heeft gekregen, (mijn moeder belde me een keer midden in de nacht dat ik een neefje erbij had haha, was vet leuk!) waar ben je bang voor?
euh.... momenteel Loops (van die snoepjes) Negerzoenen, de lekkere spaghetti van mijn man en Kip Madras waar ben je allergisch voor?
een vrijstaande villa met een enorme beboste tuin eromheen, met zwembad en op loopafstand van bos en zee! En met een leuk autootje voor bebek voor de deur! Waar zou je een vriendschap voor verbreken?
Als ik merk dat er misbruik wordt gemaakt van onze vriendschap [en hierover praten het niet oplost...] Ben je wel eens vreemd gegaan?
redelijk, kan wel beter, heb weer teveel gedaan vandaag, ben beetje op zeg maar.. ben jij fan van iemand?
nee , van geen bekend iemand ... maar wel op mijn man en mijn dochtertje ! voor een fan heb je alles voor over toch ?! wat heb jij zoal gedaan vandaag ?
Ja!!! Echt heel veel, aantal keer rijlessen, echt veel werken, verjaardag regelen, huis opruimen en alles klaarmaken voor vakantie, op cursus met de hond, Afrikaanse vrouw Nederlands leren, theorie leren, theorieles, en zo kan ik nog wel even doorgaan haha! Vind je het leuk om je huishouden te doen?