oohh ja bij mij helpen die dingen ook niet ... alleen wel s als ik hoofdpijn heb . dus dat doe ik wel s. gebruik je wel eens een elecktrische deken in de winter??
Ja hij gaat er alweer bijna op want het wordt koud! Welk apparaat op de sportschool vind je het aller aller aller ergst?
Voetbal op tv. In real life vind ik bijna geen enkele sport leuk (om zelf te beoefenen). Heb jij een net handschrift?
HA dat hangt er vanaf of ik rustig schrijft Ik heb ongeveer 5 verschillende handschriften Watvoor huisdieren heb je en hoe heten ze?
Een philips hier beneden, boven een ander merk...vraag me even niet welk Hoe noem je je dochter of zou ze heten als je een dochter hebt of zou hebben?
Als Elian een meisje was geweest had hij Juna geheten. Hoe had je geheten als je een jongen was geweest?
das een goeie, dat zou ik me ma moeten vragen heb dus geen idee! Heb je wel eens een taart gebakken en zo ja welke?
Nee, blegh! Nu ik op mezelf woon maak ik het lekker nooooit klaar Vergeet je vaak je planten water te geven?
vroeger deed ik dat, maar nu heb ik daar geen tijd meer voor en moet wel kaal de deur uit!! heb je broers of zussen?
was laatst, had de kinderen in de auto gezet en zelf ben ik op de passagiersstoel gaan zitten, moeilijk weg rijden zo he.. wanneer was de laatste keer dat je gehuild hebt en waarom?
Afgelopen woensdag omdat we mijn broertje naar Schiphol brachten en pas over 9 maanden daar weer kunnen verwelkomen! Hoe vaak scheer je je benen?