Niets bijzonders, maar lekker met manlief Gone in 60 seconds gekeken Ga je vandaag naar buiten om te genieten van het mooie weer?
Ja alle werkdagen, maar ben wel woensdagmiddag en vrijdagmiddag vrij. Kom je alleen op dit forum of schrijf je ook op andere fora mee?
Ik zou mezelf vruchtbaar maken, als ik de mogelijkheid had. Jouw IDEALE baan: wat is dat/hoe ziet dat eruit?
De baan die ik nu heb. Alleen dan met een baas met een beter humeur. (doktersassistente in een huisartsenpraktijk) wat ga je doen vanavond?
in deze omgeving wel maar nu nog niet want nikita is er nog ff te klein voor. wat doen jullie voor lichaamsbeweging??
josje vindt ik t leukste over komen maar madeln mag ook wel winnen. vouw en verfrummel je je toilet papier??
Vreemde vraag, maar als je het echt wilt weten, ik vouw het altijd Om maar even bij de vreemde vragen te blijven: Plas jij wel eens onder de douche? (was laatst in het nieuws dat dit goed is voor het mileu)
kon zo ff snel niks bedenken haha. vandaar ik deed t wel toen ik net bevallen was. nu niet meer. wat is jou favoriete band/popgroep??