muziek van anastacia. met wat voor vriendje/vriendinnetje wil je absoluut niet dat je zoon/dochter mee relatie mee krijgt??
Jaaa! We gaan naar de Efteling zondag. En het is even mama-speeltijd want de kleine gaat logeren bij oma en opa. Wat is volgens jou de engste attractie in de Efteling/ander pretpark?
dom, je mag gerust zelfvertrouwen hebben, heel goed zelfs maar ik vind dat je niet arrogant moet worden vraag: wat vind je van mensen die altijd hetzelfde hebben meegemaakt als jij?
TE toevallig die mensen hebben zelf gewoon niks te verrtellen en praten dan OVER jouw verhaal heen ! wat vind je van mensen die denken dat ze kunnen zingen en dan aan popstar mee gaan doen?
Lachwekkend.... al zijn sommige echt alleen maar uit op "publiciteit" en dat vind ik weer irritant. Ga jij naar buiten als het regent?
Geel met oranje, wij houden van felle kleurtjes! Zeg je er wat van als je bij iemand op visite komt en het huis is heel vies?
nee, als hun dat fijn vinden dan heb ik daar niks van te zeggen.. maar zorg wel dat ik zo snel mogelijk weg ben.. ga je volgend jaar nog met wintersport?
JA! vertrek 18 dec tot 30 dec naar oostenrijk! moet helaas 3 dagen eerder terug ivm werk. misschien nog een weekje in feb? Draag je je haar liever Los of Vast?