Ik zou een miljoen willen geven om maar te kunnen werken... Maar das een ander verhaal... haaha Ik zou blijven werken ja Zou je meedoen aan een demonstratie als je er wel achter zou staan
goed ... ik maak de volgende vraag! Wat is het domste dat je ooit hebt gedaan (ik heb vandaag mijn duimtop er afgeschaafd met de kaasschaaf... vrij dom!)
Toen ik spenen uit ging koken dit totaal vergeten. De hele huiskamer stond grijs van de rook. Kon echt geen hand voor ogen zien. Nu 2 weken later hangt de gesmolten plastic/rubber lucht er nog. Kwam er pas achter toen het rookalarm op de zolder afging. (ben meteen naar de GAMMA gegaan om meer van die dingen te kopen) Als je nog verlof hebt, heb je alweer behoefte om te gaan werken?
nee het was wel erg lekker dat verlof mogen ze van mij wel langer maken..hihi Wat vind je van die programma's van Oprah Winfrey?
SLECHT! Daarom kijk ik het ook nooit. Vroeger had ze nog enigszins interessante onderwerpen, maar nu is het alleen maar typisch Amerikaans gejank Wie is je favoriete acteur/actrice?
op 26 december 2007 stopt ik met de pil... en op 1 februari 2008 ging ik testen en was zwanger !!!! dikke maand ... en over 9 dagen vieren we haar eerste verjaardag !! hiep hiep hoera ! waar heb je het meeste spijt van ?