Kip, wortels en aardappels. Met jus natuurlijk. Wat doe je als je een dood dier op straat ziet liggen?
Het liefst een waardig afscheid geven, maar heel eerlijk? Wel als ik een plastic zak o.i.d. bij me heb voor het oppakken van het beestje. Wat zou je doen als je een man zou zien lopen in het openbaar geheel in het latex inclusief kort strak latex rokje? ( is mijn man overkomen )
foto maken met mijn mobiel............hahahahaha nee denk maken dat ik wegkom. Wat zou je doen als er een heel aso figuur aan je deur komt om te vragen of ie gebruik mag maken van het toilet?
Ik zou me kapotlachen! Wat zou je doen als je ruzie hebt met iemand en diegene zit toevallig net als enige achter de kassa bij de supermarkt...en jij moet afrekenen...
Hehe, gewoon naar de kassa en jennen. Zij/hij mag dan toch niks terug doen, want hij/zij is dan aan het werk... (damn, ik ben echt erg) Wat zou je doen als je je schoonvader tegenkwam in een hotel met een andere vrouw?
was maar waar dat ik dat zag!!!!!!!!!!!!!hahahahaha ik zou het niet doorvertellen. wat zou je doen als je schoonmoeder je uitscheld voor trut?
scheld ik terug (doet ze niet is ze veel te lief voor ) Wat zou je doen als er een kleine puppy voor de deur staat?
Uitrusten van een werkweek , de wekelijkse boodschappen en wij gaan naar een verjaardagsfeestje toe. Wat is je favoriete gerecht?
Volgens mij zijn we een tijdje met het verkeerde spel bezig geweest hier haha... ik zie een hoop 'wat zou je doen als...' vragen staan...heb zelf ook niet opgelet... Maar ontopic... Mijn lievelingskleur is limegroen. Wat is jouw favoriete tv serie?