Normaal gesproken helemaal niet, maar nu ik een zoontje heb wel! Doen jullie dit jaar aan sinterklaas? (wij wrs niet, Milan snapt het toch niet)
nee wij ook niet,mn dochter is al elf en sinterklaas kennen ze hier toch niet. wat eet je meestal als ontbijt?
Jahoor, vind het heerlijk om in de tuin te werken! Wat doe je als je een dagje vrij bent en je hebt het huis voor jezelf?
Lekker rommelen: boekje lezen, filmpje kijken, koekjes bakken, beetje internetten... Hoe ziet je lievelingstrui eruit?
Altijd! Kan hem niet laten gaan zonder...zelf als hij om 5 uur s'morgens moet gaan werken dan geef ik hem ook een kus.(wordt altijd wakker van hem ) wat doe je als werk?
ik werk nu 8uur in de week, wil als de kids allemaal op school zitten zeker meer gaan werken. Heb je vannacht gedroomd? zo ja wat?
Ja! Dat mijn borsten vol aders zaten en dat ik dus zwanger was...zucht. Hoeveel sms'jes stuur je per dag?
Per dag durf ik niet echt te zeggen maar per maand stuur ik er zo'n 500 ( als het er niet meer zijn ) Geloof jij in liefde op het eerste gezicht ? en waarom wel of waarom niet ...
Naar een oude vriendin die ik al 2 jaar niet gezien heb wat zou je doen als iemand anders je kind een tik op de vingers geeft?