nu helemaal niet omdat we bij familie zitten en 1 slaapkamer moeten delen met onze dochter. kan jij eerlijk zeggen dat je het leven leeft waar je altijd van gedroomd hebt?
Hmm... nee, ik leef niet het leven waarvan ik droomde. Soms is ie wat beter, maar vaak ook minder dan ik had gehoopt. Maarja, je kunt er zelf iets van maken hè? Althans... vaak Kun je op dit moment zeggen dat je echt gelukkig bent?
JE HEEL GELUKKIG! samen met me manneke! nu nog snel zwanger zijn, dan kan me GELUK NIET MEER OP!! Heb je wel eens een leuke verassing gehad van je partnerr, zoja wat was de verassing?
Mijn huwelijksaanzoek was helemaal perfect en een grote verassing. In de stad die voor ons allebei heel bijzonder is: New York! Mmmm, kan er nog helemaal bij wegdromen.... Hoe lang heb je al een kinderwens?
de lente, omdat dan alles weer nieuw leven in geblazen krijgt. Op welk dier lijk je het meest en waarom?
Op een leeuw, lange manen, donkere ogen, lange nagels en ben ook erg lui soms haha.. Wat vind je nou een mooi levensmotto?
Niet echt een levensmotto, maar wel mijn motto: Niemand is zo arm dat hij geen glimlach weg kan geven en Niemand is zo rijk dat hij geen glimlach nodig heeft... Ben je vandaag meer vrolijk, of juist meer verdrietig?
meer vrolijk en beetje onzeker! want heb vandaag een test gedaan,en gaf een kruisje aan,dus dat betekent,zwanger! maar geloof het niet,haha...we wachten af... heb je plannen voor het weekend?
ik denk een konijn,omdat ze ten eerste mijn lievelingsdier zijn! en ben ook wel rustig en kan ook druk zijn,en dat zijn konijnen ook! haha Kon jij het ook niet geloven ,toen je wist dat je zwanger bent/was?
ik geloof het nog steeds niet! ik moet mezelf nog steeds af en toe knijpen! Wat is jouw favoriete liedje?
pinda's ik hoor er zulke nare verhalen over dat ik het voorlopig de eerste jaren niet aan durf. wat is het stomste wat je ooit gedaan hebt?
Milans spenen en flesjes laten smelten zodat de hele huiskamer grijs stond van de rook. Na een week was de rubber/plastic lucht nog steeds niet weg Heb je verlof of ben je nog steeds/ alweer aan het werk?